Gå til innhold

Finn en feil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Artig test , angående lukkertid kommer det litt an på hvilken effekt du er på jakt etter.

Selv bruker jeg en app som jeg kjøpte på Sony siden Playmemories Camera Apps , der er apper som er laget for Sony kameraer. Noen er gratis , andre koster 40.- - 80.- kr De lastes ned til pc'en eller direkte til kameraet som har wi fi innebygget.

Mange av disse appene er vel verdt pengene.

Der er en app som takler motivet du ha her , den heter Smooth Reflections eller på norsk Jevn Avspeilin. Den kan jeg anbefale

fant kanskje feilen forresten - var det brusflasken ?

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Artig test , angående lukkertid kommer det litt an på hvilken effekt du er på jakt etter.

Selv bruker jeg en app som jeg kjøpte på Sony siden Playmemories Camera Apps , der er apper som er laget for Sony kameraer. Noen er gratis , andre koster 40.- - 80.- kr De lastes ned til pc'en eller direkte til kameraet som har wi fi innebygget.

Mange av disse appene er vel verdt pengene.

Der er en app som takler motivet du ha her , den heter Smooth Reflections eller på norsk Jevn Avspeilin. Den kan jeg anbefale

fant kanskje feilen forresten - var det brusflasken ?

Mvh

Alec

Tuuuusen takk for så mange gode tips!! :thumbs: Jeg har ikke fått kameraet tilknyttet nettet enda..Tida mi strekker ikke helt til. Jeg har nok med å lære meg vanlige finesser på kameraet foreløpig. Men en trenger vel ikke en slik app hvis en greier å ta bildet riktig? ;)

Ja, brusflasken var svaret! :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...