Cami Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg aner ikke hvor jeg skulle poste denne så tok sjansen her. Tingen er at jeg har så sinnsykt mange bokmerker, så jeg skulle gjerne hatt flere bokmerkelinjer. Jeg har søkt litt rundt på google men mange svar på det spørsmålet er flere år gamle og mange av linkene som er lagt ut funker ikke lengre. Dessuten er jeg helt grønn på data så hvis det er mulig å få flere linjer, hadde det vært fint med trinn-for-trinn forklaring Lenke til kommentar
Cami Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 Nei den bokmerkelinja, som går vannrett, rett under web-adresse linja. Skulle hatt flere sånne linjer så jeg kunne se alle bokmerkene jeg har lagra. Lenke til kommentar
johome Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Den linja har jeg valgt å fjerne , da jeg synes at det blir mere minimalistsisk å ha den på siden. Kan f.eks ha 50 bokmerker i " Nyheter " - 70 i "Datanyheter" osv , i det bilde som jeg har vist ovenfor. Og har du 50 bokmerker i "Nyheter" , så er det jo mulig å åpne alle de samtidig Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Har du aktivert menylinja slik at du kan klikke bokmerkefanen for å få fram bokmerkene slik som johome viser deg? Lenke til kommentar
Cami Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Ja jeg vet hvordan man legger bokmerkene slik, men jeg ønsker meg en ny linje som får plass til alle bokmerkene mine, slik at jeg ser dem hele tida. Lenke til kommentar
johome Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Er det noe slikt du tenker deg ? Her kan du selv bestemme hvor mange linjer du vil bruke til bokmerker. Kan lastes ned her. Endret 10. mars 2015 av johome Lenke til kommentar
Cami Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 JAA takk, var det jeg mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå