Kurt Lekanger Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 I dag lanserer Apple sin smartklokke – men det finnes massevis av andre alternativer. Sjekk vår oversikt.Smartarmbånd eller smartklokke? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Multisystemklokkene (Android/iOS) til Pebble er ikke nevnt. Det er den eneste produsenten som har hatt klar og tydelig suksess med smartklokker: http://www.digi.no/incoming/2015/03/10/finanseringsrekord-forpebble Gamle SmartWatch 2 er ennå i salg, og jeg ser ingen god grunn til å bytte ut min med en nyere modell ennå. Endret 10. mars 2015 av Frobe 3 Lenke til kommentar
Selectaa Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Ikke kanskje den kuleste og mest universale "klokka" heller; Microsoft Band. Fungerer på alle de tre største plafformene og har mer funksjonalitet enn konkurrentene. Ja, den er ikke perfekt og den er vanskelig å oppdrive (men ikke umulig, jeg kjøpte min fra en norsk butikk), men det er vel et par andre av disse klokkene også... 3 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Ja, hvor er Pebble Time i denne listen? Den klokken med lengst batteritid av dem alle. 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Hvorfor glemmer dere alltid den beste smartklokka på markedet, Moto 360? 1 Lenke til kommentar
fjankk Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Den (etter min mening) beste treningsklokken er jo ikke nevt heller: Adidas Smartrun. Pulsmåler (uten belte), GPS, musikk, treningsprogrammer, wifi, bluetooth http://micoach.adidas.com/smartrun/ Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Hvorfor glemmer dere alltid den beste smartklokka på markedet, Moto 360? Det kommer en test av Moto 360 på Tek.no i morgen tidlig :-). Sent, men forhåpentligvis godt. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Det kommer en test av Moto 360 på Tek.no i morgen tidlig :-). Sent, men forhåpentligvis godt.Noe nytt om versjon 2, som trolig kommer ganske snart? Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 Det kommer en test av Moto 360 på Tek.no i morgen tidlig :-). Sent, men forhåpentligvis godt.Noe nytt om versjon 2, som trolig kommer ganske snart? Vi har ikke fått noe mer info om denne ennå. Men nå som Lenovo har overtatt Motorola har det blitt litt enklere å få tak i Motorola-testprodukter her i Norge, siden dette nå håndteres av Lenovos norske PR-avdeling. Så vi krysser fingrene. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg