AnonymDiskusjon Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 hei! i helga så var jeg til kjæresten min, vi diskuterte ikke noe, vi hadde det egentlig helt greit. men på lørdagskveld, så ble hun sur på meg, jeg vet ikke hvorfor, men hun slo opp meg meg! vi har vært ilag i over 1 år... og hun betyr alt for meg! jeg klarer ikke å gjøre noe uten å tenke på henne! klarer ikke å dra på skole heller.... er velldig såret! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... og nårr jeg skriver til henne, så svarer hun ikke meg.. det virker som om ikke bryr seg om meg i det heletatt! vi har begge søkt på samme skole til neste år, for vi skulle flytte på hybel... men nå vet jeg virkelig ikke om det blir noe av det.. noen som vet hva jeg skal gjøre? noen tips til å få henne til bake? hun har bursdag om 10 dager... vil så gjerne ha henne tilbake før da... håper virkelig noen kan hjelpe meg her! Anonymous poster hash: e82ab...966 Anonymous poster hash: e82ab...966 Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Hun sa vell noe om hvorfor hun slo opp? Kranglet dere? Sa du noe? Det må vell være en grunn hvis ikke så virker dette veldig rart. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 vell, hun sier att jeg ikke gjør henne glad, og att det er henne som er "mannen" i forholdet... men vi bruker å ha det bra... men det er noen ganger slikt skjer, att hun blir velldig sur på meg... har skjedd før att hun har sluttet å snakke med meg.. men hun har alldri sagt direkte att det er slutt. det som skjedde var att vi var nede å såg på tv, vi smilte å var ikke noe som var galt. da vi skulle legge oss, så virket hun velldig irritert... jeg fikk ikke noe dyne, og nårr jeg prøve å ta litt dyne, så ble hun bare sur... og da la jeg meg ned å furtet... og etterhvert prøve jeg å krype under dynen igjen, og da spratt hun opp av sengen, og sa det var slutt. så gikk hun ned å la seg. og dagen etter ble jeg sendt hjem med en gang. som jeg skriver det virker det velldig rart, men er ikke så lett å bskrive helt hva som skjedde... jeg føler att alt er ett helvette nå! vet ikke hva jeg skal gjøre!!! vil så gjerne ha henne tilbake! hun betyr alt for meg! Anonymous poster hash: 743bb...fe0 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Kor gamle er de? Dersom ho ikkje skriv og du vil ha kontakt for ei forklaring, still opp på døra. Vil ho framleis ikkje ha kontakt så bør du la vere. Du kan gje ho litt tid dersom ho har bruk for det, men går dette for lenge så er det gjerne eit teikn på at det er slutt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 vi er 17 år gammel Anonymous poster hash: 743bb...fe0 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Sorry mac, de fleste av oss med noen år på baken har vært der, gjerne flere ganger. 99% sikkert at dette er noe hun har tenkt på lenge, og som vanlig aner karen fred og ingen fare før han får døra i trynet. Tilt, game over, gå videre. 5 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Menneske er uforutsigbare i alle aldre, men kanskje spesielt i tenåra. Utallige inntrykk, tankar, endringar i kroppe, hormon osv. Det er diverre ikkje noko unikt tilfelle at personar ein har kjent og vore i lag med i årevis plutseleg går. Ofte er det eit resultat av noko som har vore eit problem over lengre tid, men kanskje spesielt i den alderen kan ting endre seg veldig fort. Lenke til kommentar
Drømmeren Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Hun må ha tenkt på det en stund for å komme med den reaksjonen. Gi det litt tid før du prøver å kontakte henne igjen. 1 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Og slutt å furte som en liten unge! Skjønner godt hva hun mener med at du ikke er mannen i forholdet! 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Her er et tips fra en som for TS må oppfattes som dinosaur. Om du har vært i lag med henne i et år og ikke skjønner hvorfor hun ble sur, så kan du iallefall ikke si at du ikke hadde tid nok til å bli kjent med henne. Det er svært sjeldent at mennesker blir sure uten noen som helst grunn. Selv om grunnen kan være ubetydelig og for noen ikkeeksisterende, så blir de som sagt ikke sure uten noen som helst grunner. Jenter slår svært sjeldent opp, uten virkelig å ha tenkt nøye gjennom saken. Hvordan få henne tilbake? Er du sikker på at du vil ha ei som nettopp har kastet deg på dør? Endret 9. mars 2015 av Slettet-t8fn5F 2 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Kvinnfolk kan blir sure uansett, man ma ha en slik insruksjons bok på de.. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Vanligvis oppdager jenter at de ikke vil ha en 'pingle' på sin egen alder, akkurat i 16-17-18 års alderen! Inntil da har de 'øvd seg' på klassekamerater og andre i nærheten på sin egen alder. Kjekt det! Men det varer nesten aldri forbi det stadiet når de kjenner at de vil være KVINNE! Jeg har opplevd det, og mange av mine kamerater har opplevd det. Hun har mest sannsynlig en annen i kikkerten allerede, og bruker en litt oppkonstruert 'hendelse' for å gjøre det slutt med 'drittungen'. Klassisk! Ingen forkleinelse for deg, men du må nok bare innse at din tid kommer, med en litt yngre jente enn deg selv om noen år. 1 Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Når du har lest og Forstått denne boken her, så er du betydelig nærmere og forstå damene. Jeg har forsøkt i flere tiår, men har fremdeles ikke knekt "koden"....... 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 "og att det er henne som er "mannen" i forholdet" - der har du svaret ditt, man up med neste jente du får..... ingen jenter vil ha en bestevenn som kjæreste, dem vil ha en MANN 2 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 vell, hun sier att jeg ikke gjør henne glad, og att det er henne som er "mannen" i forholdet... men vi bruker å ha det bra... men det er noen ganger slikt skjer, att hun blir velldig sur på meg... har skjedd før att hun har sluttet å snakke med meg.. men hun har alldri sagt direkte att det er slutt. det som skjedde var att vi var nede å såg på tv, vi smilte å var ikke noe som var galt. da vi skulle legge oss, så virket hun velldig irritert... jeg fikk ikke noe dyne, og nårr jeg prøve å ta litt dyne, så ble hun bare sur... og da la jeg meg ned å furtet... og etterhvert prøve jeg å krype under dynen igjen, og da spratt hun opp av sengen, og sa det var slutt. så gikk hun ned å la seg. og dagen etter ble jeg sendt hjem med en gang. som jeg skriver det virker det velldig rart, men er ikke så lett å bskrive helt hva som skjedde... jeg føler att alt er ett helvette nå! vet ikke hva jeg skal gjøre!!! vil så gjerne ha henne tilbake! hun betyr alt for meg! Anonymous poster hash: 743bb...fe0 Hvorfor tok du ikke bare dynen? Hørtes ut som at hun ble lei av at du er pysete? Du er mannen, du skal sette henne på plass og si nei til henne når hun er urimelig. Hvis du ikke kan ta styringen så blir du byttet ut fort. Men hvis du vil vite hvorfor det ble slutt, så må du gjerne tenke flere måneder bak i tid for å finne årsaken, det var sikkert da det begynte. 1 Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Sorry mac men je trur at du får det bedre at du bare godtar opplegget og går til neste post, jo lengre du tviholder på dette jo værre blir det. Forhold varer ikke så lenge på den alderen er jeg redd og det blir sikkert noe fram og tilbake, spessielt i tilfeller der noen pøver å være eldre enn det de er. ( Småjenter som prøver seg på de "voksne" 19-20åringene etc. ) Men for deg: mann deg opp litt og bygg opp en ryggrad og stå for det du vil, ikke bli en "tøffelhelt" som lar seg styre av et kvinnfolk som ikke vet selv hva de vil ha. ( Det gjelder den andre veien og jenter, ikke la dere kontrolleres ) Lykke til videre, du er sånn ca et par år inn ut av noen millioner år før vi skjønner oss på noe av dette. 1 Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Gi faen i hu, finn ei ny ei. Ut i fra det du forteller så virker det litt ut som hu er veldig furtete og vill ha mye oppmerksomhet, slike er det ikke noe å samle på. Hun må kunne fortelle hva som er galt hvis noe er det. Bare la det gå, du blir til slutt lei av ho hvis hu fortsetter slik. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) jeg føler att alt er ett helvette nå! vet ikke hva jeg skal gjøre!!! vil så gjerne ha henne tilbake! hun betyr alt for meg! Pingle. For hver gang du kommer med tull som det her, eier hun deg mer og mer, og du ser bare mer og mer patetisk ut i hennes øyne. Her er det du skal gjøre: Du endrer stil, starter å trene masse styrke og løping, gjør deg til en machomann som henter damer KONSTANT. Ikke gå inn i et nytt forhold bare fordi du plutselig har damer rundt deg. Begynn å gjøre masse skole og få toppkarakterer som hevn. Bruk hevntørsten din til å bli et supermenneske. Dra til Magaluf med gutta når du bikker 18. Legg ut bilder på Facebook av deg som shotter tequila fra silikontitsene til en drita full danske. Etter hvert er du så dopa på deg selv og din suksess at du fullstendig har glemt kjerringa som plutselig ble for god for deg. Til slutt topper du hevnaksjonen din med å knulle en av venninnene hennes, og sender sextape på mail til eksen din. Ferdig, punktum. Du har vunnet med stil. Alt dette er faktisk fullstendig oppnåelige ting som bare du selv begrenser. Gi gass, slutt å sippe, vær en mann. Jeg støtter deg fullt og helt. Endret 12. mars 2015 av LimeCanes 3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Høyrest ut som mykje arbeid for å "vinne", kva det no skulle bety. Dersom du vil ha ho tilbake, jobb for det. Er det ikkje noko å redde, så fokuser tid og krefter på å finne ei ny dame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå