Fredrik N. Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 "don't feed..." Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Det skiller seg absolutt ut blant alle de andre fuglebildene vi har sett de siste dagene. Morsomt miljøportrett av en av byens løse fugler. 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Løse fugler, fengselsfugler what ever.... Et godt fanget bilde. Kontrasten mellom mennesker som bør mates og fugler som ikke bør mates....? Er faktisk noen mennesker som mener det motsatte....de med hønsehjerner. De har nemlig satt en verdi på mennesker ut fra sine vingeklippede og lavtflyvende brune parametre/meninger..... Sorry måtte bare.......Men bildet var helt topp situasjns/gatefoto! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 Takk Mikael og Pentaxen! Visst ikke helt om jeg skulle legge ut bildet fordi det er mulighet for flere tolkninger her. Som Pentaxen er inne på. I gjerningsøyeblikket så jeg bare det litt humoristiske i situasjonen.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Takk Mikael og Pentaxen! Visst ikke helt om jeg skulle legge ut bildet fordi det er mulighet for flere tolkninger her. Som Pentaxen er inne på. I gjerningsøyeblikket så jeg bare det litt humoristiske i situasjonen.. Mvh Fredrik Det er jo helt greit:-) Blir på en måte tragikomisk. Det er jo noe av dette som er det fine med foto, at der er rom for tolkninger. I dette tilfellet både med humor og alvor, og derfor mener jeg at dette er et spesielt godt bilde i så måte. Stor spennvidde i tolkning:-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Interessant bilde, på flere måter! Ser helt klart den humoristiske tilnærmingen, men også den mer mørke siden... Uansett, et bra gatefoto.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Oii!! Dette var et kanonbilde! Dagens beste! dette er både humoristisk og trist på en gang. Godt komponert også. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Tusen takker til Svein og Helene. "Dagens beste" var det vel ikke, men jeg prøver så godt jeg kan... Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg