idable Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Hei!Jeg går for tiden første året på en bachelor på UiA. Dette tar vi sammen med studentene som tar både årsstudium og lektorstudiet. Jeg har nå funnet ut at dette faget ikke er noe for meg, og fullfører dermed bare dette første året. I og med det er mulig for årsstudium studentene å gå over til bachelor, vil jeg nå tro det er mulig for bachelor studentene å gå ned til å bare ta årsstudium. Jeg lurer dermed på hvordan jeg skal gå frem? Er det bare til ta eksamen og søke på nytt studie til neste år? Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Etter slik jeg har forstått det, så er ikke årsstudium vitnemålgivende. Da tror det skal holde med en karakterutskrift fra UiA for å vise at du har gått årsstudium. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Hvis du er ute etter studiepoengene for å ha fullført 1 år på høgskole så trenger du bare karakterutskrift som viser at du har 1 år med totalt 60 studiepoeng. Bare ta eksamen i de fagene du har nå og søk på nytt studie på samordna før fristen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå