anonym301 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg har snakket med en fyr i nesten en mnd nå. Sov over hos han i helgen og vi lå sammen et par ganger. etter dette tar han ikke kontakt i det hele tatt. Før helgen har vi snakket hele tiden, men nå har det vært helt stille. Betyr dette at han ikke vil ha noe mer med meg å gjøre? Han var veldig koselig når jeg gikk hjem og vi hadde det kjempebra sammen. Sitter bare hele tiden å venter på at han skal sende en melding.. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Vurdert aa sende han en melding? Kan jo tenkes at han tenker akkurat det samme som deg? 4 Lenke til kommentar
anonym301 Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 vurdert det ja, men vil ikke plage han hvis han tenker dette bare var en one night, men han kysset meg når jeg gikk og alt var veldig koselig, men er redd han tenker det bare var en engangsgreie Lenke til kommentar
Zash Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Igjen; hva hvis han tenker akkurat det samme? Slutt aa vaer ei kjerring og send han en melding! 5 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 fantasien i forkant var bedre enn realiteten i helgen, da går det slik.... etter et fysisk møte skal kontakten eskalere dersom han liker deg. 1 Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Du kan jo bare ta kontakt og spørre han, da slipper du å sitte å lure noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå