tacomodo Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg har sett litt på Koss sine ørepropper, spesiellt Koss Porta Pro... Men, de koster jo en god del. Noen andre anbefalinger? Trenger ikke være øre-propper, funker fint med andre også. Skal brukes til en iRiver MP3 CD spiller... Noen anbefalinger til rundt 2-400 kroner? Beyerdynamics DT250 Har de selv og anbefaler de alltid når folk spør hehe Lenke til kommentar
Pug Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Jeg har sett litt på Koss sine ørepropper, spesiellt Koss Porta Pro... Men, de koster jo en god del. Noen andre anbefalinger? Trenger ikke være øre-propper, funker fint med andre også. Skal brukes til en iRiver MP3 CD spiller... Noen anbefalinger til rundt 2-400 kroner? Beyerdynamics DT250 Har de selv og anbefaler de alltid når folk spør hehe Noe mer info plz? *grin* Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Kjør en google på det Lenke til kommentar
Pug Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Kjør en google på det Fant ikke noe forståelig google på det... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Noen som har erfaringer med Sennheiser PMX 60? Mistet plutselig lysten på Koss Looks nice Du kan jo spørre www.lydrommet.no om de har dem. De holder til i Oslo.. Men husk at det er siden for USA. Vet ikke om du klarer å få sendt til norge.. Endret 15. november 2003 av ahpadt Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 jeg kjøpte mine porta-pro for 499kr, vil aldri angre på det kjøpet Lenke til kommentar
Pug Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 jeg kjøpte mine porta-pro for 499kr, vil aldri angre på det kjøpet Hvor da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå