Pug Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg har sett litt på Koss sine ørepropper, spesiellt Koss Porta Pro... Men, de koster jo en god del. Noen andre anbefalinger? Trenger ikke være øre-propper, funker fint med andre også. Skal brukes til en iRiver MP3 CD spiller... Noen anbefalinger til rundt 2-400 kroner? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Bruker selv ett par Koss Sporta Pro som jeg er godt fornøyd med. De er nesten identiske med Porta Pro. Bra lyd og bass. Livstidsgarantien er også svært bra! Lenke til kommentar
eberland Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Sjekk ut Koss The Plugg! 2-300 kr tror jeg. N esten like bra lud som PortaPro (har begge :-) ) Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Så det er Koss som anbefales? Jeg leser ofte tester av diverese MP3-spillere, og alle som en nevner at det kan "lønne seg å kjøpe noen bedre øreplugger"... Lenke til kommentar
L.. Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 KOSS er verdt sin vekt i gull spør du meg. Jeg har Porta Pro mener det er et kupp og verdt hver krone. De som fulgte med mp3'spilleren er kastet for å aldri brukes igjen. Lurte faktisk på om jeg skulle heve kjøpet på Mp3'spilleren, men så fikk jeg testet koss sine headsett. Mer fyldig og fin lyd har jeg ikke hørt på lenge. Så bra var de at jeg fant 4 sanger som var ræva kvalitet. På pc'en hørte jeg nesten ikke at det var så gale før jeg brukte headsettet. Tar liten plass også siden det går ann å brette den sammen og putte den i en pose som fulgte med. I posen var det til og med plass til MP3'spilleren min også. BLAAAAM!! 2 fluer i en smekk. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Kan jo gå for ett par UE5c fra www.UltimateEars.com? Koster litt men. $550 Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Syns Sony sine ørepropper er greie jeg.. Kjøpes på f.eks Elkjøp. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Kan jo gå for ett par UE5c fra www.UltimateEars.com?Koster litt men. $550 Han skulle ha plugger til 2-400 kr.. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 åja, nattsynet er dårlig nå Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Sikler litt på de sammeleggbare med bøyle bak hodet. Noen som har noe imot de? Hvor får man tak i Koss uten å måtte bestille fra USA? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Sikler litt på de sammeleggbare med bøyle bak hodet. Noen som har noe imot de?Hvor får man tak i Koss uten å måtte bestille fra USA? De selger koss på smart club ihvertfall. Men, Sennheiser er jo bra også? De har jo noen rimelige modeller... Men, koss er bedre enn sennheiser ? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Koss får du kjøpt flere steder i bergen i hverfall. Kjøpte mine på HI FI Klubben for 600kr. Tipper du kan finne de andre steder til 500 kr. Skal si i fra om jeg finner noen her i bergen da. De er verdt hver kr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 sennheiser hd400 Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Men har sennheiser noe som ligner de sammenleggbare til koss da? Lenke til kommentar
simenn Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 kan anbefale deg portapro på det sterkeste, sinnsykt digg lyd. på free record shop kosta de 600,-. ikke noe problem å få kjøpt i norge i hvert fall. her er en test over diverse utstyr: http://www.pcpro.no/tester/Test_hodetelefoner.htm Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Koss ur-40 er heftige, porta pro tåler ikke så mye. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Mener at jeg så Porta Pro til en temmelig rimelig pris på www.apple.no, men vet ikke om den prisen bare gjelder dersom man kjøper en iPod i tillegg :/ edit: porta pro hadde ikke noen spesielt bra pris, 650, men Sporta's lå på 390. Det må sies å være en god handel. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Nå fikk jeg lyst på Porta Pro! De hørtes jo deilige ut på testen... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Er Koss SportaPro bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå