koroX Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Den første serien jeg så på Netflix så jeg på den amerikanske versjonen (var ikke på den norske), og hadde engelsk tekst. Etter at jeg byttet tilbake til den norske versjonen har det bare vert norsk, svensk, dansk og finsk tekst, uten om på noen få serier som f.eks. House of Cards. Så spørsmålet mitt er: Er det mulig å få engelsk tekst på alle serier/filmer på den norske versjonen av Netflix? Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Kan du ikke bare fortsette å bruke den amerikanske versjonen av Netflix da? Har jo uansett bedre utvalg. Lenke til kommentar
koroX Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 Den amerikanske versjonen er tregere, og kaster meg ut av videoen av og til, men det kan være at jeg bruker en dårlig måte for å få den amerikanske versjonen da. Jeg bruker en Chrome utvidelse som heter "hola!". Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Hola er langt ifra optimalt til å streame video på. Da er mediahint til Chrome/Firefox bedre, personlig bruker jeg un-block.com sin som er betaling, siden jeg bruker VPN både på AppleTV, nettbrett og pc. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Last ned proxmate for US netflix. Enkleste og beste løsning. 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Det er ikke mulig å få engelsk tekst på norsk Netflix pga rettigheter. Lenke til kommentar
koroX Skrevet 14. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2015 Takk, prøvde "ProxMate" og det fungerte mye bedre enn "hola!". Det er ikke mulig å få engelsk tekst på norsk Netflix pga rettigheter. Rettigheter? Hvorfor har de rettigheter på tekst? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Den første serien jeg så på Netflix så jeg på den amerikanske versjonen (var ikke på den norske), og hadde engelsk tekst. Etter at jeg byttet tilbake til den norske versjonen har det bare vert norsk, svensk, dansk og finsk tekst, uten om på noen få serier som f.eks. House of Cards. Så spørsmålet mitt er: Er det mulig å få engelsk tekst på alle serier/filmer på den norske versjonen av Netflix? Er ganske irriterende det ja. Det dumme med norske tekster for min del er at det pleier å forvirre meg en del, så derfor bruker jeg som oftest engelske, da jeg forstår det bedre, samt at norske tekster som oftest er dårligere enn engelske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå