Ragnar Skj Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Havørn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Flott men blir litt lite og se med den bakgrunn . Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 Praktfullt !!! Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 Flott men blir litt lite og se med den bakgrunn . Ja, de aller fleste fuglebilder i flukt har himmel som bakgrunn og blir derfor mer synlige enn dette bidraget. Har en del ørnebilder med himmel som bakgrunn, men tenkte at det også bør vises noe som er litt annerledes. Denne gang med fjell som bakgrunn, noe som heller ikke er så uvanlig. For at fuglen skulle være mest mulig synlig lot jeg være å hente fram detaljer på undersiden av vingen, og derfor er en denne helt mørk. (Ps: Har studert dine fuglebilder, og de er meget gode) Skj Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Mektig skue dette her og flott fanget. Bryr meg ikke så mye om det tekniske, i og med at du lar oss få studere en av luftens kongelige på nært hold. Skal opp til Lofoten i neste uke, og håper på og få fanget noe lignende på like bra måte som du har gjort her. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 Mektig skue dette her og flott fanget. Bryr meg ikke så mye om det tekniske, i og med at du lar oss få studere en av luftens kongelige på nært hold. Skal opp til Lofoten i neste uke, og håper på og få fanget noe lignende på like bra måte som du har gjort her. Blir spennende å se om du kommer på "skuddhold" ev denne mektige fuglen. Takk for kommentar. Skj Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Flott! Virkelig flott når jeg ser hvilket objektiv du har brukt. Du har cropet rejelt her med 200mm Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Flott bilde, godt fanget, fin beskjæring. Kanskje bakgrunnen kunne vært litt roligere. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Flott! Virkelig flott når jeg ser hvilket objektiv du har brukt. Du har cropet rejelt her med 200mm Har jo bedre kamerautstyr nå enn i 2010, og litt krevende å få til gode bilder, men med mange forsøk ble det noe bra til slutt. Billedkvalitet i Canon 450D og 18-200 med mer objektivet er det jo ikke noe å si på. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Fin fangst :-) Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Flott bilde, godt fanget, fin beskjæring. Kanskje bakgrunnen kunne vært litt roligere. Mvh Torbjørn Er hjertens enig med deg vedrørende bakgrunn. Det gikk litt fort for seg, og så ble det som det ble. Takk for kommentar. Skj Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Meget godt bilde. Kan nesten ikke gjøres bedre. Har du mulighet for å få frem tegningene under vingen? aagesp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg