lperik Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Blir som regel å ta seg innom HW.no om man er på et vorspiel der det står en pc Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 /me registrerte seg i påvirket tilstand *grin* Husker ikke hva jeg gjorde her inne akkurat da, men jeg husker jeg registrerte meg. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg har posta litt i fylla tror jeg.. Men ikke laget mer enn èn tråd tror jeg (?) Pleier ikke komme meg særlig lenger enn irc når jeg er på fylla (sist gang sa jeg masse dritt om k-dog(kebabguden) fikk jeg høre.. Well!) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Appropo fylla... Nvoetfiv - En kamerat av meg får ikke lov å handle på Bistro'n mere. Han hadde visst sagt noe han ikke husker så hadde hun som jobbet der omtrent hoppet ut av vinduet og skulle slå han ned med en pølseholder.... ...Vi vet fortsatt ikke den dagen idag hva som ble sagt... :S Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg hadde jo tatt meg en halvflaske 40% igår ,men var ikke noe særlig beruset. Eneste som var litt unormalt var at jeg ble skikkelig sur på Dikky pga at han sa at Riaa var noe drit.. PS: Tok det på styrten og fikk vekk smaken med 1dl vann Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Er ikke RIAA noe dritt da? De er jo %¤! måtte de ¤%#"% meg i #¤!&% Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 ikkje posta på forumet - men hang på IRC... blei nok banna den kvelden jah... og når eg la meg hadde eg sinnsjukt ondt i nøtta.. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Eg kan ikke huske å ha skrevet i fylla (alkohol påvirket tilstand) *host* *host* Har gjort det en gang elns. Ble bare noe tull med masse skrivefeil. Tror tråden er stengt nå da (var telletråd dlx om høy (altså det foret dyr spiser)). Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Som BjaA sa, så har jeg blant annet sagt at yummy er feit.. Men det var BjaA og DiKkY sin feil.. Eller så posta jeg div poster som jeg fikk linker til tror jeg. Fikk advarsel av kilogram dagen etter.. huff.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg fikk Trøstemail ifra Yummy jeg Snakk om Admin som tar seg av Forumbrukere Lenke til kommentar
capy Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 jeg blir like forbauset hver gang over hvor lite feil jeg skriver i fylla. skriver jo en del feil, men ikke mer enn til vanlig. har akkuratt hatt meg en halvliter, men kan jo ikke kalle det fylla da. Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Har hatt et par fyllposter ja. 2 helger siden sist da. Står prestasjon i det. Nå er det jo kjent blant mine venner at når jeg har fri, så sitter jeg skjelden i ro. Men alle ons, fre, lør og av og til søn går jeg ut ...når jeg har fri. Men jobber man i hot/ bransjen så er fylla lett tilgjengelig. Når jeg samtidig jobber i baren så blir jeg fort "lurt" med ut Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Pleier de ikke si at bartender drikker sjeldent? Vel erfarne bartendere kanskje? : Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Pleier de ikke si at bartender drikker sjeldent? Vel erfarne bartendere kanskje? : Hehe jojo. Helt avholden også Nei står mest i baren mens jeg tar resepsjonen samtidig. Kan ta begge deler jeg. Ligger nært hverandre uansett. Så det er mer bare for å få tida til å gå. er ikke noe stort uansett. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Postet i både alkorus, og gledesrus:p Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Noen som husker han som posta den posten om nær-døden-opplevelsen sin hos tannlegen? Sånn cirka 15 steder eller noe...^^ Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Man er ikke avheng før man poster mens man har sex *grin* Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Tror ikke det blir mye sex da, tenk deg uttrykket til dama hvis man slenger opp lap-top'en Med mindre man betaler da....... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 nja, har vel prøvd å hjulpet noen husker jeg.. men greide å rote og stokke ordene så redigerte den dagen etter på, de andre gangene har det vel blitt leselig eller rett å slett bare glemt... bruker faktisk ikke å sitte på nett når jeg drekker og når jeg først kommer hjem sovner jeg som ofteste på flekken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå