Gå til innhold

Alkoholpåvirket tilstand

Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Hei. Har dere noen gang skrevet et innlegg her i alkoholpåvirket tilstand (eller andre rusmidler)? Er det noen svar dere skulle ønske dere aldri hadde skrevet? Til opplysning så har jeg aldri skrevet i påvirket tilstand, men har ikke hengt her så lenge akkurat heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, har skrevet i alkorus :p

og da ble tråden min slette, selv om jeg synes det var en fin tråd :)

nei, den ble ikke stengt, den ble slettet hardt og brutalt av adawen :\

men dette virker jo litt som en telletråd, men nå som OT tråder ikke gjelder på postcouten så er vel ikke det så ulovlig som det var før :)

Lenke til kommentar

Vell...har ikke skrevet her i påvirket tilstand, men jeg husker noen...la meg nevne:

Allyse (lagde noen fine topics)

Snowdog

Ullsokk ( sa at yummy var feit en gang )

Haha, der har vi fyllesvina på hw.no :p

Men en ting, jeg syns moderatorene kan gå fram som et godt eksempel å slutte å poste i fylla.

Lenke til kommentar

hehe, har skrevet her i alkorus et par ganger faktisk... har for vane å sette meg foran PC'en med en gang jeg kommer hjem, og da er som regel hw.no den første siden jeg stikker innom...

Problemet mitt har vel ikke vært at jeg ahr skrevet så mye piss, men at det har tatt meg sinnsykt lang tid å skrive små korte svar på svært så enkle spørsmål ;)

Har liksom sittet og knotet i en time for å frem et par korte avsnitt og ett eller annet...

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Har skrevet mye rart her på fylla... Drakk jo senest igår :p

De værste innleggene mine forsvant sammen med So2... Skulle gjerne vist deg dem :D

Hvorfor går jeg ALLTID glipp av morroa? :grine:

Btw, noen som vet om sosohal har postet noe i påvirket tilstand? :nice:

Lenke til kommentar
Jeg poster i lykkerus hver dag.

I'm not drunk, I'm high on life?

Vel, har selv postet i fylla... for en ca. 15 måneder siden. For vi snakket om fyll, ikke bare brisen tilstand, eller hva?

Helflaske Vodka gjør seg godt i den forbindelse, særlig hvis man er vandt med 0.7L flaskemål (som vi har her hjemme), og ender opp med 1.0L.

Tror jeg skrev noe om "Aliens som dukket opp i fra permafrosten" da.

*gremmes, aliens'ene er jo ikke i permafrosten, men i norskerenna*

Lenke til kommentar

Skrevet: 10/08/2003 : 01:31

Hvis vi skal begynne med det så greit nok. Vi kan jo få forumbrukerne til og se hvem som er mest sexy da. Bare kom med bilder og send dem så skal jeg sette sammen en post jeg.

Med min berusede tilstand og blikk som en lamm labrador så hadde jeg nok slått dere alle Er sexy som en vårkåt hest. Bare så det er sagt...

Men ser at det har gått masse snakk her mens jeg har nytet alkohol... Får kaste inn en kommentar da....

Her har du et innlegg fra meg Candyfloss ... Ikke så mye å skryte av .. :roll:

Lenke til kommentar

To grunner til at jeg aldri skriver her i fylla:

Enten så er jeg så full at jeg ikke får det til (ja jeg har prøvd. Våkna om morgenen med alle viftene i pcen på fult), og er jeg ikke fult så full er ikke det å skrive en post her det først jeg har tenkt på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...