Gjest mafister Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hei. Har dere noen gang skrevet et innlegg her i alkoholpåvirket tilstand (eller andre rusmidler)? Er det noen svar dere skulle ønske dere aldri hadde skrevet? Til opplysning så har jeg aldri skrevet i påvirket tilstand, men har ikke hengt her så lenge akkurat heller. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 ja, har skrevet i alkorus og da ble tråden min slette, selv om jeg synes det var en fin tråd nei, den ble ikke stengt, den ble slettet hardt og brutalt av adawen :\ men dette virker jo litt som en telletråd, men nå som OT tråder ikke gjelder på postcouten så er vel ikke det så ulovlig som det var før Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Vell...har ikke skrevet her i påvirket tilstand, men jeg husker noen...la meg nevne: Allyse (lagde noen fine topics) Snowdog Ullsokk ( sa at yummy var feit en gang ) Haha, der har vi fyllesvina på hw.no Men en ting, jeg syns moderatorene kan gå fram som et godt eksempel å slutte å poste i fylla. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 hehe, har skrevet her i alkorus et par ganger faktisk... har for vane å sette meg foran PC'en med en gang jeg kommer hjem, og da er som regel hw.no den første siden jeg stikker innom... Problemet mitt har vel ikke vært at jeg ahr skrevet så mye piss, men at det har tatt meg sinnsykt lang tid å skrive små korte svar på svært så enkle spørsmål Har liksom sittet og knotet i en time for å frem et par korte avsnitt og ett eller annet... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Eg kan ikke huske å ha skrevet i fylla (alkohol påvirket tilstand) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Har skrevet mye rart her på fylla... Drakk jo senest igår De værste innleggene mine forsvant sammen med So2... Skulle gjerne vist deg dem Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Har skrevet mye rart her på fylla... Drakk jo senest igår De værste innleggene mine forsvant sammen med So2... Skulle gjerne vist deg dem Hvorfor går jeg ALLTID glipp av morroa? :grine: Btw, noen som vet om sosohal har postet noe i påvirket tilstand? :nice: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Sosohal+fylla? Hva trodde han var motstander av alkohol og sånt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg poster i lykkerus hver dag. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg poster i lykkerus hver dag. I'm not drunk, I'm high on life? Vel, har selv postet i fylla... for en ca. 15 måneder siden. For vi snakket om fyll, ikke bare brisen tilstand, eller hva? Helflaske Vodka gjør seg godt i den forbindelse, særlig hvis man er vandt med 0.7L flaskemål (som vi har her hjemme), og ender opp med 1.0L. Tror jeg skrev noe om "Aliens som dukket opp i fra permafrosten" da. *gremmes, aliens'ene er jo ikke i permafrosten, men i norskerenna* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 sosohal tror jeg ikke har drukket enda. Han har den første rusen å glede seg til Har klart å holde meg unna forumet etter litt pils, og er glad for det. Aleks og Mario som er fyllesvina her Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Nå har jeg meg noe alkohol 1 - 3 ganger i uka Ons, fre og lør er veldig ofte... Men skal kikke litt over innleggene mine og se hva jeg finner Candyfloss Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Vel, hadde vel en stengt thread og noe annet en eller gang her på hw, men ikke noe jeg angrer på at jeg har skrevet. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Skrevet: 10/08/2003 : 01:31 Hvis vi skal begynne med det så greit nok. Vi kan jo få forumbrukerne til og se hvem som er mest sexy da. Bare kom med bilder og send dem så skal jeg sette sammen en post jeg. Med min berusede tilstand og blikk som en lamm labrador så hadde jeg nok slått dere alle Er sexy som en vårkåt hest. Bare så det er sagt... Men ser at det har gått masse snakk her mens jeg har nytet alkohol... Får kaste inn en kommentar da.... Her har du et innlegg fra meg Candyfloss ... Ikke så mye å skryte av .. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 To grunner til at jeg aldri skriver her i fylla: Enten så er jeg så full at jeg ikke får det til (ja jeg har prøvd. Våkna om morgenen med alle viftene i pcen på fult), og er jeg ikke fult så full er ikke det å skrive en post her det først jeg har tenkt på... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Har postet her en gang i fylla ja....var bare en masse pisspreik. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Har posta en del svar i påvirket tilstand ja, etter en tur ute. Alltid morsomt å stikke innom hw, edru eller ikke. Har though aldri skrevet noe jeg angrer på, i så fall går det jo an å endre innlegg dagen derpå (når halve forumet har lest den.. ) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hmmms... noen ganger har det blitt... men bare den ene gangen det har vært merkbart... (forsvant med SO2)... Jeg spurte om noen ville være med å spille ludo (eller noe sånnt)... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 jeg har så vidt posta i fylla.. men har som regel vært noe nesten fornuftig.. nesten Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 posta i fylla, merkelig nok no fornuftig, bare med litt ekstra skrivefeil. Det er jo gøy å spille data når man kommer hjem fra fest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå