deleted Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Gjenskinn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Røfft. Vanskelig å se hva det er ved første øyeblikk, men man skjønner etterhvert at det er noe som speiles i en sølepytt. Veldig fine toner, usikker på om jeg likte farge eller svart-hvitt best. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Henger meg på hsp, for dette var tøft. Likte kompen veldig bra, med pytten nesten rammet inn av kantsteinene. Du har fått noen flotte linjer ut av det i tillegg til speilingen. Røft lys og jeg klarer heller ikke og bestemme meg for versjon. Venter på bygningen..... Gav egentlig hsp Dagens fra meg, men tror dere må dele:-) Inspirerende fra dere begge og høy kvalitet med en enestående kreativitet. Bøyer meg i støvet! Lenke til kommentar
deleted Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 Takk for det. Dere har selv æren, da jeg finner mye god inspirasjon fra forumet her! Og det er nok liten tvil om at vi deler samme interesse og smak ang. motiv, komp etc Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Takk for det. Dere har selv æren, da jeg finner mye god inspirasjon fra forumet her! Og det er nok liten tvil om at vi deler samme interesse og smak ang. motiv, komp etc Kanskje dette er Akam´s svar på De Tre Musketerer...:-) Moro og se på andres bilder og prøve seg på nye ting! Hadde vært gøy med en gatevandring med deg og Henning....... Endret 9. mars 2015 av member-296438 Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 DAGENS BILDE: Et godt eksempel på at motiv finnes overalt. Man må bare være flinkere til å se. Et mystisk og minimalistisk bilde som fanger seerens interesse. Perfekt eksponering som sørger for dyster stemning og dyp kontrast uten at detaljene forsvinner. Komposisjon betyr veldig mye for slike minimalistiske bilder og her fungerer det veldig bra. Jeg foretrekker helt klart fargeversjonen. Synes at fargene passer fint sammen og gir bildet et løft. Er for øvrig enig i at Bildekritikken kan være meget inspirerende. Det kommer mange flotte og ikke minst forskjellige bilder hver dag som gir en liten boost til kreativiteten:) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Grattis med Dagens!! Lenke til kommentar
deleted Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 Så gøy! Tusen takk Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Et litt mystisk og spennende bilde. Fargeversjonen falt best i smak hos meg... Mange vil nok bare gå forbi slike steder uten tanke for motiver. Artig at du inspireres... PS! Gratulerer med "dagens"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg