Boralis Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Ja det går helt fint, men det pussige er jo at dette er nøyaktig samme drivern på begge, så jeg lurer litt på om det var/er en feil i den som var med mitt kort, for det skal ikke spille noen rolle hvor du laster den fra drivern på asus plata og den på max3 plata heter nøyaktig det samme. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ja det går helt fint, men det pussige er jo at dette er nøyaktig samme drivern på begge, så jeg lurer litt på om det var/er en feil i den som var med mitt kort, for det skal ikke spille noen rolle hvor du laster den fra drivern på asus plata og den på max3 plata heter nøyaktig det samme. Hmm...kan godt være at du har rett Har du kommet noe lenger i OC'ingen, eller klarer du ikke mer enn 3.9? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Har ikke prøvd vidre men regner med at jeg er veldig nært maks iallefall uten peltèn Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har ikke prøvd vidre men regner med at jeg er veldig nært maks iallefall uten peltèn Får håpe du klarer 4GHz da! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 En ting til. Jeg skal jo som sagt ha nytt hk til jul. Siden jeg vet at du har hatt IC7-G og har ASUS P4C800-E, lurer jeg på hvilket kort jeg skal velge. Jeg har tenkt å OC livlorten utav CPU'en jeg har nå. Trenger da det kortet som jeg kan klokke mest med. Har ikke raid, så det trenger jeg ikke, kanskje jeg skal ta med IC7 inni bildet også...Hvilket av de 3 vil du anbefale, eller er det noen andre du også kan anbefale? Skal da seff ha DUAL DDR! Edit: skal seff får meg ny ram og vannkjøing/peltier Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Får håpe du klarer 4GHz da! Med pelt så er nok det mulig.. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Den intel inf uppdate filen er den samme uansett om den ligger på en ABIT CD eller en ASUS CD. Det viktigste er vel å laste ned å druke siste versjon. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 En ting til. Jeg skal jo som sagt ha nytt hk til jul. Siden jeg vet at du har hatt IC7-G og har ASUS P4C800-E, lurer jeg på hvilket kort jeg skal velge. Jeg har tenkt å OC livlorten utav CPU'en jeg har nå. Trenger da det kortet som jeg kan klokke mest med. Har ikke raid, så det trenger jeg ikke, kanskje jeg skal ta med IC7 inni bildet også...Hvilket av de 3 vil du anbefale, eller er det noen andre du også kan anbefale? Skal da seff ha DUAL DDR! Edit: skal seff får meg ny ram og vannkjøing/peltier Vel det blir vanskelig , da disse yter ca det samme det eneste neg jeg vet på IC7 er at noen har vert plaget med at festene til nb kjølern har løsnet, selv var jeg ikke plaget med dette. Så tror det blir en smakssak, kan nevne at IC7 serien har bedre bundle enn asus bla er der med adapter for å bruke vanlig disk i sata. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har sett bundelen osv. til IC7 pga. jeg bygget en pc til min kompiss, han hadde bestillt ett IC7. Hvis de hk'ene er like på OC tror jeg nok jeg går for IC7! Kompissen min har ikke hatt noen prob med det. Kanskje det er fixa nå, det med NB kjølerfestene? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Det er iallefall et bra kort, håper jeg blir like fornøyd med dette. Der ser jo veldig bra ut etter en nokså trang fødsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå