GeneralZod Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Hei. Trenger legeerklæring som jeg må legge til en søknad for å få kjøreseddel, holder det med at jeg kun ringer legen angående dette, eller må jeg bestille time? Takk for svar! Lenke til kommentar
kamso Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Dette varierer veldig fra lege til lege! Fastlegen min vil gjerne at jeg skal bestille time hos han for å få legeerklæring, mens en venninne av meg har nok med å ringe resepsjon og få de til å ta kontakt med legen hennes for å få ordnet. Ring til det legekontoret du bruker og rådfør deg! 1 Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Hei. Trenger legeerklæring som jeg må legge til en søknad for å få kjøreseddel, holder det med at jeg kun ringer legen angående dette, eller må jeg bestille time? Takk for svar! Trur det er vanleg praksis å bestille time (kommunalt). Måtte også ha ein legeærklering, så ringte legekontoret, sa hva eg trengte og de satt opp ein time. Samme greiene med sykemelding og anna dokumentasjon leger gir. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Vil mener det er annerledes når man må se på saken VS for eks diabetes type 1 som legen vet man har og som ikke kureres over natta. Det er nok i de sakene det funker å ringe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå