Gjest member-296438 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 PåUiA Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Tøffe linjer! Du er glad i trapper du! God morgen! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Tøffe linjer! Du er glad i trapper du! God morgen! God Morgen :-) Ja hva skal jeg si, trapper og sko..... Akkurat trapper finnes jo i allverdens former og fasonger, og er faktisk en viktig del av et bygg. Ikke fullt så gøy og ta bilde av heisen...den går tross alt bare rett opp/ned, mens trappene kan sno seg rundt både hjørner, søyler etc. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Det var stilig! Tøft utsnitt og skyggespill. Henning Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Tøffe linjer! Du er glad i trapper du! God morgen! God Morgen :-) Ja hva skal jeg si, trapper og sko.....Akkurat trapper finnes jo i allverdens former og fasonger, og er faktisk en viktig del av et bygg. Ikke fullt så gøy og ta bilde av heisen...den går tross alt bare rett opp/ned, mens trappene kan sno seg rundt både hjørner, søyler etc. Og jeg er glad i trær og bruer...bra vi er forskjellige! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Stilig komponert trappehus med fine linjer og skygger. Godt observert og fanget. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Fint utsnitt, spennende å betrakte. Skulle gjerne sett en person mer synlig i trappa. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Takker for fine kommentarer:-) skulle gjerne hatt en person i trappa, men i og med at det er en nødutgang, så er det kanskje like greit at det ikke var noen der:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Takker for fine kommentarer:-) skulle gjerne hatt en person i trappa, men i og med at det er en nødutgang, så er det kanskje like greit at det ikke var noen der:-) Ja da er det nok like greit ! Skj Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Slike trapper kan vi like! Får vel til å "trappe opp" denne delen av fotovirksomheten, tru eg... Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Slike trapper kan vi like! Får vel til å "trappe opp" denne delen av fotovirksomheten, tru eg... Takker smort1, det er bare og peise på.....trapper overalt I Just love´em...og skal en komme seg opp og frem her i verden, så er det en del trapper...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg