Joachim_F Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Vannavstøtende maling gir gatepisserne en ubehagelig overraskelse.Snart angrer han på at han ikke gikk på toalettet Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Ikke helt det jeg så for meg at hydrofobe materialer skulle blir brukt til. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Alternative titler kan være: Se her pisser han på en vegg Urin vil nå sprute på din legg Toalett-turen ble toavanskelig Piss på en vegg så vil veggen pisse tilbake Vennligst klikk på denne linken Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Vel, hvorfor tisse på veggen? Å tisse på bakken vil jo fortsatt være problemfritt, tipper det ikke tar så lang tid før de funner ut av det. Gavekort: husk nå på at tittel kun er for å skaffe mest klikk, ikke beskrive artikkelen... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg har aldri skjønt hvorfor folk pisser oppover veggen. Ønsker de med vilje å være mest mulig ekle? Det hadde vært enklere å pisse på bakken, et tre, en hekk et kumlokk... Hvorfor veggen? Lenke til kommentar
Tulling9000 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 mosomt men tror faktisk det ville vært mer effektivt å investere i døgnåpne toaletter, hvertfall i oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg