AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 KJØR PÅ!, jeg er 27 og kom i kontakt med ei på 16 på tinder.... Historien din skurrer.. Det går ikke an å gå lavere enn 18 på Tinder Anonymous poster hash: 92b12...390 du kan tydeligvis ingen verdens ting om tinder..... Anonymous poster hash: 871c0...c74 Uh, nei vel.. Utdyp gjerne.. Anonymous poster hash: 92b12...390 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 KJØR PÅ!, jeg er 27 og kom i kontakt med ei på 16 på tinder.... Historien din skurrer.. Det går ikke an å gå lavere enn 18 på Tinder Anonymous poster hash: 92b12...390 du kan tydeligvis ingen verdens ting om tinder..... Anonymous poster hash: 871c0...c74 Uh, nei vel.. Utdyp gjerne.. Anonymous poster hash: 92b12...390 Jenter oppretter falske facebookprofiler med høyere alder fordi de ikke vil date 18-åringer. Ferdig snakka. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 Jeg var i forhold med en da jeg var 14 og han var 23. Kan ikke huske vi tenkte over det, ingen som kom med kommentarer heller.. Nå når jeg tenker på det var det kanskje litt forskjell og litt ja, men nå er jeg 16 og har fortsatt en god del kontakt med han, og han er en god fyr han. Men nei, dere på 16 og 24 ser jeg ikke på noe problem i. Anonymous poster hash: ac506...2e0 2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) Morsomt å se forskjellene i svarene her og på KG. På sistnevnte sted hadde hun blitt fremstilt som "offer", og han som "utnytter". Som om jenter ikke klarer å ta selvstendige valg. Det finnes sikkert mange naive 16-åringer, men også mange som ikke er det. Kvinnene på KG har en tendens til å svare veldig barnslig på slike spørsmål. F.eks: "Klarer han ikke å finne seg på noen på sin egen alder", "Han er pedofil!!!11" etc Endret 3. mai 2015 av logaritmemannen 7 Lenke til kommentar
EinSånnEinJa Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 ^^^ Folka på KG er gærne. 4 Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 (endret) Du er selvkritisk og spør spørsmål om din rett til dette. Du høres ut som en person som ikke prøver å presse, manipulere eller lure til deg sex, eller bekymra for at dette kan være tilfellet.Du har min fulle støtte, stol på deg selv og din fornuftige tankegang, så blir det ikke galt.Tips fra meg er: hør på hva hun sier og sett de på likhet til dine egne meninger. Om dere blir kosete, husk et nei er et nei, men siden hun er ung så tørr hun kanskje ikke å si nei. Snakk om dette, at hun må si ifra, ellers kan det bli galt. Hvis du er litt redd for å ta opp slike samtaler for å ødelege stemmninger så må du bare se etter tegna hennes, om hun vrir seg vekk eller lager vonde lyder eller lignende. Å ta dette som et nei. ^^ Hun stoler nok fult å redelig på deg om dere prater og er i hverandres imtim soner Endret 13. mai 2015 av Andysowhatgg Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Bare vær 110% sikker på at hu faktisk ER 16, før det evt skjer noe. 5 Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Bare vær 110% sikker på at hu faktisk ER 16, før det evt skjer noe. hahahaha +1 Det var dagens xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg