Gå til innhold

Kamptråd - Swansea - Liverpool

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mignolet begynner å puste Cortouis i nakken om plassen på det belgiske landslaget!!

Han har spilt seg godt opp i det siste, opp mot hva han viste tidligere i sesongen!

Positivt

Kommer aldri til å skje. Utenom ved skader o.l.

Hvis du leser det jeg skrev en gang til, så kanskje du får det med deg.

Jeg tror heller ikke han vil ta plassen, men jeg skrev bare at han puster mannen i nakken... For det gjør han jo, og det er jo bare bra

Lenke til kommentar

Sturridge sliter voldsomt med førstetouchen enda. Sterling MÅ slutte med å springe rett oppi motstanderen hele tida når han fører ballen. Jeg skjønner at han sliter med innlegg og sistepasning. Kom hjem etter halve omgangen og pris Herren for at Mignolet har en god kveld så langt. Det virker stusslig fra Liverpool sin side.

Lenke til kommentar

Mignolet begynner å puste Cortouis i nakken om plassen på det belgiske landslaget!!

Han har spilt seg godt opp i det siste, opp mot hva han viste tidligere i sesongen!

Positivt

Kommer aldri til å skje. Utenom ved skader o.l.

Hvis du leser det jeg skrev en gang til, så kanskje du får det med deg.

Jeg tror heller ikke han vil ta plassen, men jeg skrev bare at han puster mannen i nakken... For det gjør han jo, og det er jo bare bra

Om han puster Cortouis i nakken, så må han nødvendigvis være veldig nær å ta plassen hans... Redd det fortsatt er en ganske stor kvalitetsforskjell på dem, selv om Mignolet har vært veldig god i det siste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Takk dette var tannløse spillere i første omgang. For lang pause. Gir de for mye for lett.

Typisk at Liverpool viser årsverste i samme runde som United viser årsbeste.

Lenke til kommentar

Mignolet er god på strek, men alt det andre er TBO mye bedre på.

Enig, men han gjør oftere feil også. I tillegg er TBO en del år yngre og et kjempetalent. Kan tenke meg at Belgia har lyst til å bygge seg opp med unge prospekter.

Misforstår meg rett, jeg sier ikke at Mig er en bedre keeper. TBO er en bedre keeper så det holder :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...