sector Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Mignolet begynner å puste Cortouis i nakken om plassen på det belgiske landslaget!! Han har spilt seg godt opp i det siste, opp mot hva han viste tidligere i sesongen! Positivt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Hvorfor dekker sterling wiliamson? Vannvittig Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Tydelig at Liverpool venter på å få pause, absolutt ingen tenning. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Mignolet begynner å puste Cortouis i nakken om plassen på det belgiske landslaget!! Han har spilt seg godt opp i det siste, opp mot hva han viste tidligere i sesongen! Positivt Kommer aldri til å skje. Utenom ved skader o.l. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Mye bedre spill nå. Synd sturridge tøyset vekk ballen Lenke til kommentar
sector Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Mignolet begynner å puste Cortouis i nakken om plassen på det belgiske landslaget!! Han har spilt seg godt opp i det siste, opp mot hva han viste tidligere i sesongen! Positivt Kommer aldri til å skje. Utenom ved skader o.l. Hvis du leser det jeg skrev en gang til, så kanskje du får det med deg. Jeg tror heller ikke han vil ta plassen, men jeg skrev bare at han puster mannen i nakken... For det gjør han jo, og det er jo bare bra Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Sturridge sliter voldsomt med førstetouchen enda. Sterling MÅ slutte med å springe rett oppi motstanderen hele tida når han fører ballen. Jeg skjønner at han sliter med innlegg og sistepasning. Kom hjem etter halve omgangen og pris Herren for at Mignolet har en god kveld så langt. Det virker stusslig fra Liverpool sin side. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Puster i nakken? Han rekker ikke Courtois til knærne engang 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Mignolet er god på strek, men alt det andre er TBO mye bedre på. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Endelig pause, heldige at vi ikke ligger under. Tydelig at åtte dager uten kamp har gjort laget tamt. Drøss av feilpasninger, Coutinho, Sturridge og Sterling må heve seg mange hakk. Om det ikke skjer noe umiddelbart etter pausen må Gerrard inn. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Synd at Swansea ikke leder med et mål eller to. Håper de fortsetter i andre og får uttelling for det. Dessverre er jeg en evig pessimist for tiden, så jeg antar at Liverpool vinner. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Mignolet er god på strek, men alt det andre er TBO mye bedre på. Jepp, men TBO er nok bedre også på strek. Mignolet har vel blitt bedre i feltet i det siste? Dere trenger i alle fall en bedre utfordrer enn Jones. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Mignolet begynner å puste Cortouis i nakken om plassen på det belgiske landslaget!! Han har spilt seg godt opp i det siste, opp mot hva han viste tidligere i sesongen! Positivt Kommer aldri til å skje. Utenom ved skader o.l. Hvis du leser det jeg skrev en gang til, så kanskje du får det med deg.Jeg tror heller ikke han vil ta plassen, men jeg skrev bare at han puster mannen i nakken... For det gjør han jo, og det er jo bare bra Om han puster Cortouis i nakken, så må han nødvendigvis være veldig nær å ta plassen hans... Redd det fortsatt er en ganske stor kvalitetsforskjell på dem, selv om Mignolet har vært veldig god i det siste. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 r Mignolet er god på strek, men alt det andre er TBO mye bedre på. Enig, men han gjør oftere feil også. I tillegg er TBO en del år yngre og et kjempetalent. Kan tenke meg at Belgia har lyst til å bygge seg opp med unge prospekter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Takk dette var tannløse spillere i første omgang. For lang pause. Gir de for mye for lett. Typisk at Liverpool viser årsverste i samme runde som United viser årsbeste. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Spillerne dasser rundt som om de ikke har noe å kjempe for. Kommer nok ikke til CL igjen, spillerne bryr seg rett og slett ikke ser det ut som. Kjip kamp... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Liverpool har aldri vunnet på liberty stadion Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Jeg vil se Coutinho trylle! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Mignolet er god på strek, men alt det andre er TBO mye bedre på. Enig, men han gjør oftere feil også. I tillegg er TBO en del år yngre og et kjempetalent. Kan tenke meg at Belgia har lyst til å bygge seg opp med unge prospekter. Misforstår meg rett, jeg sier ikke at Mig er en bedre keeper. TBO er en bedre keeper så det holder Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Fin dive av Lallana. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå