Dobbeltabbe Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Som tittelen sier, jeg lurer på hva dere som er i faste forhold skjuler for partner. Hva er det dere juger om, unngår å fortelle om, nekter for uansett eller omskriver, og hvorfor? Om du blir "ferska" eller partner konfronterer deg, hva innrømmer du og hva blånekter du for? Hva er IKKE greit å juge om? 1 Lenke til kommentar
Reuken Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg lyver om internett historikken min - jeg googler så masse flaut Ellers har jeg rent mel i posen. Hva som ikke er greit å lyve om for min del er det mest åpenbare - utroskap. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg skjuler nettaktiviteten (som dette), spesielt fordi jeg noen ganger skriver om trasig ting i forholdet vårt. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 noen få ganger så kan det komme en liten løgn om hvor lang tid jeg egentlig har tilbrakt med spillkonsollen eller pc-en... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå