Gå til innhold

Vindfull dag på Alnes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fargeflott fra Alnes, fint med nye fotovinkler. Var der ute i går i håp om at noen var tøff/gal nok til å surfe, men så ingen og dro til Bårevika i stedet :)

Vh Oddmund

Kanskje gikk vi forbi hverandre på Alnes da?! Ikke så lett å kjenne meg igjen med lue på.. ;) Nei ingen som surfet i går, jeg også håpte på det! Gikk en tur utpå Kvalneset også, der blåste det enda friskere enn på Alnes. Folk bruker ikke surfe i Bårevika? Det har jeg aldri sett.

Lenke til kommentar

Fargeflott fra Alnes, fint med nye fotovinkler. Var der ute i går i håp om at noen var tøff/gal nok til å surfe, men så ingen og dro til Bårevika i stedet :)

Vh Oddmund

Blir ikke du plaget med sjødrev og støv og rusk inn på linsa når været er som i går? Fikk ødelagt mange fine bilder pga rusk. Det er så irriterende! Finnes det noe triks?

Lenke til kommentar

Har ikke sett surfere i Bårevika, men liker godt de spektakulære bølgeformasjonene der. Bruker vanligvis ikke filter på objektivene bortsett fra vær/bølgebilder, da setter jeg på et vanlig uv filter og har med pusseklut..er vel ikke så bra å gnukke for mye på selve objektivglasset pga coating/riper ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...