okjo Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Fargeflott fra Alnes, fint med nye fotovinkler. Var der ute i går i håp om at noen var tøff/gal nok til å surfe, men så ingen og dro til Bårevika i stedet Vh Oddmund Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 Fargeflott fra Alnes, fint med nye fotovinkler. Var der ute i går i håp om at noen var tøff/gal nok til å surfe, men så ingen og dro til Bårevika i stedet Vh Oddmund Kanskje gikk vi forbi hverandre på Alnes da?! Ikke så lett å kjenne meg igjen med lue på.. Nei ingen som surfet i går, jeg også håpte på det! Gikk en tur utpå Kvalneset også, der blåste det enda friskere enn på Alnes. Folk bruker ikke surfe i Bårevika? Det har jeg aldri sett. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 Fargeflott fra Alnes, fint med nye fotovinkler. Var der ute i går i håp om at noen var tøff/gal nok til å surfe, men så ingen og dro til Bårevika i stedet Vh Oddmund Blir ikke du plaget med sjødrev og støv og rusk inn på linsa når været er som i går? Fikk ødelagt mange fine bilder pga rusk. Det er så irriterende! Finnes det noe triks? Lenke til kommentar
okjo Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Har ikke sett surfere i Bårevika, men liker godt de spektakulære bølgeformasjonene der. Bruker vanligvis ikke filter på objektivene bortsett fra vær/bølgebilder, da setter jeg på et vanlig uv filter og har med pusseklut..er vel ikke så bra å gnukke for mye på selve objektivglasset pga coating/riper Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Så bra du fikk tina opp batteriet da! Bildet ble jo et skikkelig bra doku-foto av uværet som var i helga. Flott plassering av husrekka..og bølgene. mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 Så bra du fikk tina opp batteriet da! Bildet ble jo et skikkelig bra doku-foto av uværet som var i helga. Flott plassering av husrekka..og bølgene. mvh Fredrik Tusen takk for det Fredrik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg