Enhjørningen Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) ... Endret 17. juni 2018 av /// Lenke til kommentar
Enhjørningen Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) .... Endret 17. juni 2018 av /// Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Hvis du tar en titt på en side som dette så kan du få en god pekepinn på om maskinen du vurderer klarer jobben. GTA 4 begynner å bli rimelig gammelt nå, så det er ikke rare greiene du egentlig behøver. Nå har jeg lagt inn spesifikasjonene til denne laptoppen som var en av de første rimeligere men litt eldre laptoppene jeg fant på finn.no. Jeg hadde selv samme modellen i 17" versjon for en del år tilbake nå, og var godt fornøyd med den. Men jeg syns faktisk 3000 Kr blir litt i meste laget for den, da man kan få meget bedre til bare litt mer. Så om den jeg linker til er interessant hadde jeg faktisk prutet litt på den om jeg var deg. Kikk på finn, om selger oppgir spesifikasjonene i annonsen så legger du dem inn på Game-debate og sjekker om det er godt nok. Om spesifikasjonene ikke er oppgitt så vet ikke selger selv heller, og det er like greit å kikke videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå