mobilen.no Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Virtuell virkelighet i storformat lar deg være hvor du måtte ønske.Du bestemmer utsikten fra dette rommet Lenke til kommentar
Lucifer24 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Går nå fremover ihvertfall, men ser fremdeles ut til å være alt for lenge til holorommet i Star Trek dukker opp. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Høres veldig uinteressant ut for meg. For meg er hele poenget med en utsikt at den faktsk er reell. 1 Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Holorommet i Star Trek er no fullstendig livsfarleg. Plutseleg er der ein AI som går amok og skrur av sikkerheitsprotokollane, og då har vi det gåande. Når det er sagt, lev vi i spennande tid med tanke på det som skjer med VR. Eg gledar meg veldig til det som vil komme i løpet av dei kommande åra. Kay Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Høres veldig uinteressant ut for meg. For meg er hele poenget med en utsikt at den faktsk er reell. Nei nei nei, hva er det du sier. Jeg skal få meg dette og begynne å bestille matvarer med budbil. Skal aldri bevege meg utenfor døra igjen! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Dumt at de skryter av realisme mens det ser like ekte ut som en 40-krones seddel. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Høres veldig uinteressant ut for meg. For meg er hele poenget med en utsikt at den faktsk er reell. Hadde jeg hatt elendig utsikt ville jeg vurdert en sånn løsning som en midlertidig løsning frem til jeg får meg et annet sted å bo. Ny bopel med god utsikt kan være ganske dyrt, i hvert fall i deler av verden, så for noen kan dette være den eneste gode utsikten de har råd til. Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Hadde bildet endret seg etter perspektivet ditt, kunne jeg kanskje godtatt beskrivelsen "Virtuell utsikt", men ellers er vel dette bare en fancy video-vegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå