Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kollega på jobben som virker interessant

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg begynte som deltidsansatt i en jobb ved siden av studiene i august. Etterhvert begynte det å jobbe ei søt jente der jeg er interessert i. Grunnen er at hu ser bra ut, virker veldig oppegående og best av alt: har humor og godt humør.

Selv er jeg akkurat blitt 24 og fått med meg at hun blir 25 senere i år. Jeg er 91-modell og hun 90 med andre ord.

Jobben det dreier seg om er kundeservice for et større mediefirma. Vi er av og til på samme team som tilsier at vi spiser lunsj i kantina sammen, her snakker vi lett og jeg føler kontakten er grei. Får hun til å le og hun smiler mye. Ellers er det lett spøkefull prat mellom samtalene i ny og ne.

Vi var ute hele gjengen fra jobben for noen helger siden. Her snakka vi om snapchat og mange la hverandre til. Jeg har altså henne der, men vet veldig lite om henne bortsett fra at hun liker film, fan av RR, studerer og bor med ei venninne. Ellers småting som jeg kan like. Men, hun kan ha type for alt jeg vet.

1. Hvordan ta steget videre og se om det kan være noe mer her?

2. Til dere jenter spesielt: Hun er ett år eldre enn meg. Er det noe problem som oftest? Mange jenter er jo veldig sånn "han må være minst ett eller to år eldre enn meg"

3. I og med hun er en kollega føler jeg at jeg må trå varsomt in case of kleinhet.

Jeg har date'a en del siste året, men merker jeg står litt fast med hvordan jeg burde gå fram her siden hun er en kollega.

Anonymous poster hash: f24a3...a60

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...