Notatblokk Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Holder på med et skoleprosjekt og lurer på om noen vet omtrentelig hva dette ligger på? Vet at det kan varierer med vedtak i f. eks forskjellige kommuner, men sånn grovt regnet. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Har prøvd å søke, men finner ikke. Er ikke den beste på å søke, men . Edit: Jeg finner bare dette, men hva som er en "middels" støtte eller hva normal sats er det står jo ikke. Er det snakk om 1500 eller 4000, satt på spissen? Endret 8. mars 2015 av Juliess Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Satsen for livsopphold er 5600. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Det varierer fra kommune til kommune. I Oslo og Akershus opereres det slik jeg har hørt det med 60-70 kr dagen som en "absolutt minimum" som skal dekke mat og andre nødvendigheter i en svært kort periode (2-3 dager). Andre kommuner jeg har vært i kontakt med har operert med SIFOs tall. SIFOs sats for mat til en enslig mann i en måned er 2620 kr. Per dag vil dette utgjøre cirka 84 kr. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Trodde det kom nye regler på dette i 2014 der det ble satt like satser over hele landet, samt at sosialsatsene nå er like satsene for gjeldsordning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå