TheNarsissist Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Hei, er 20 år og har vel ikke vært hos tannlegen på 4-5 år. Tror virkelig jeg trenger en tur snart, har ikke noe vondt, men misstenker at jeg kan ha noen hull. Jeg var selvsagt så dum at jeg ikke prioriterte tid til dette før jul, da hadde jeg bare betalt 25%. Noen som vet om noen greie tannleger i Oslo som har studentpriser? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Hei, er 20 år og har vel ikke vært hos tannlegen på 4-5 år. Tror virkelig jeg trenger en tur snart, har ikke noe vondt, men misstenker at jeg kan ha noen hull. Jeg var selvsagt så dum at jeg ikke prioriterte tid til dette før jul, da hadde jeg bare betalt 25%. Noen som vet om noen greie tannleger i Oslo som har studentpriser? Er det ikke rabatt på alle tannleger tilogmed 20 år? Hvis ikke så kan du dra til studenter på universitetet. Edit: tror folk snakket om 50% rabatt på tannlege hvis du går til studenter. Endret 8. mars 2015 av bigggan Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 Slik jeg har forstått det er det ut det året du fyller 20. Jeg fylte 20 i 2014, så er litt fucked der, pluss at jeg blir 21 i slutten av mnd så hadde sikkert ikke rukket det uansett. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Hei, er 20 år og har vel ikke vært hos tannlegen på 4-5 år. Tror virkelig jeg trenger en tur snart, har ikke noe vondt, men misstenker at jeg kan ha noen hull. Jeg var selvsagt så dum at jeg ikke prioriterte tid til dette før jul, da hadde jeg bare betalt 25%. Noen som vet om noen greie tannleger i Oslo som har studentpriser? Kan man ikke søke om at universitetet tar en del av regningen til tannlegen? Mener å huske at dette var en greie når jeg gikk på UiS Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 Hmm, ser ut til at jeg kan bruke SIO, noen som har erfaring med dem? Står at man får refusjon på alt over 3k. Det er jo konge deal. Regner med at jeg kan bruke dem selvom jeg går på BI og ikke UIO? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Hmm, ser ut til at jeg kan bruke SIO, noen som har erfaring med dem? Står at man får refusjon på alt over 3k. Det er jo konge deal. Regner med at jeg kan bruke dem selvom jeg går på BI og ikke UIO? Om du leser det du linker til så vil du se dette: Dersom du er 19 eller 20 år, lønner det seg å bruke de offentlige tannklinikkene, der du betaler bare 25 % av offentlige takster. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) ,. Endret 8. mars 2015 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 Ja, jeg leste det, men alle andre steder står det at det offentlige bare gjelder ut kalenderåret du fyller 20 år. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 https://helsenorge.no/betaling-for-helsehjelp/hvem-betaler-tannlegeregningen-din#Tannbehandling-for-ungdom-(19-20-år) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå