Blafrefisken Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Hei, for noen dager siden så hadde jeg 38 GB ledig på C: disken, men i dag så har jeg bare 2.8 GB ledig. Jeg har ikke lastet ned noe, i så fall så har jeg det på D: disken. Hvordan kan jeg sjekke hva som tar plass og slette det? Maskinvare er: 1x Titan Black sc 2x Corsair dominator 8GB 2133 mhz Asus vii Ranger i5 4690k Corsair SSD Force Series GS 128GB 2.5 Lenke til kommentar
War Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Hva med å søke i C , alle filer, så sortere etter størrelse. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Det finnes gode program som hjelper å holde styr på hva som bruker plass. http://www.jam-software.com/treesize_free/ Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Du bruker tilfeldigvis ikke Shadow Play for å ta opp spill? Lenke til kommentar
Blafrefisken Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 Jo, jeg bruker mys shadowplay, men alt det lagres på D: Jeg komprimerte C: og nå har jeg 42 GB Jeg fant også en fil som heter pagefile.sys som veier 40GB, er det en fil som jeg kan flytte til D:? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Ja, den kan flyttes. Google "how to move pagefile.sys" så finner du guider. Men den bør jo være på på den raskeste disken, det er jo derfor man har SSD. Endret 8. mars 2015 av Hårek Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg fant også en fil som heter pagefile.sys som veier 40GB, er det en fil som jeg kan flytte til D Om din pagefile er på 40GB med 2x8GB minne installert har du en feil konfigurasjon et sted. Er det 4GB derimot er det helt fint. Lenke til kommentar
Blafrefisken Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 Så hvis jeg flytter den til D: så får det noen bivirkninger? Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Følg heller rådet til sysar2003 og reduser størrelsen i stedet. Bare google det, så finner du oppskrift. Lenke til kommentar
Mathias? Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Space sniffer er et program som viser størrelsen på mappene dine i en praktisk grafisk oversikt. Veldig hendig i slike situasjoner. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Jo, jeg bruker mys shadowplay, men alt det lagres på D: Jeg komprimerte C: og nå har jeg 42 GB Jeg fant også en fil som heter pagefile.sys som veier 40GB, er det en fil som jeg kan flytte til D:? Har man 16GB med ram og ssd, så er det ingen vits i å ha pagefile. For 99.999% av folka i verden 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå