AnonymDiskusjon Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Er det fordi dere forventer sex? Eller fordi dere bare foretrekker det? For min del, synes jeg date hjemme hos en av oss er det beste. Blir mindre anstrengt, mer casual, og ikke minst slippe alle folkene ute på cafe - Men synd hvis alle gutter tenker at hjemmedate betyr sex. Anonymous poster hash: 6ac83...4a4 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 - Men synd hvis alle gutter tenker at hjemmedate betyr sex. Anonymous poster hash: 6ac83...4a4 Såvidt jeg vet, så tenker alle jenter at "hjemmedate" (spesielt "filmkveld") betyr "sex før filmen er over". Avhenger trolig av alder og sosial situasjon. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Nei, alle tenker ikkje det. Om han du eventuelt driv på med eller møter tenker det er umogleg å vite. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Hvis det er første daten så er det vel litt underlig å anta det sånn helt ut av det blå? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Forventer ingen ting. Hjemmedate har alltid vært en suksess for min del, blir lettere kjent med hverandre da 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Har man ett veldig bra hjemmekinoanlegg trenger ikke hjemmedate bety sex, hvis ikke hvorfor ikke reise ut på kino? Er man en veldig god kokk trenger ikke hjemmedate bety sex, hvis ikke hvorfor ikke reise ut for å spise? Har man problemer med folkemengder trenger ikke hjemmedate bety sex, hvis ikke hvorfor ikke være ute blant folk? etc etc Det er mange grunner til å ha hjemmedate, men "standard" grunnen er at man vil være mer intim, hvis ingen annen grunn blir spesifisert ved invitasjon går man ut i fra at det er snakk om sex. Når man er på date uten sex stadiet burde man kunne forvente at partneren legger litt innsats i å presentere seg selv på en god måte, jeg tror ikke jeg ville funnet attraktiv en partner som ikke engang var villige til å anstrenge seg litt. Jeg ser ikke hvordan det er en fordel med å være causual(hva er ett godt norsk ord på dette?) heller, hvis man ender opp sammen vil man bare se mer og mer av den biten. Heradon: " blir lettere kjent med hverandre" også kjent som snarveien til senga Endret 8. mars 2015 av Civilix Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg forventer å se en film og fortrinnsvis en god film. Jeg tenker ikke på sex. Men jeg skjønner nå at jeg ikke skulle stått over taco og film i går. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 Tusen takk for alle innspill. Dette er vår 3 treff. Alle gangene vørt hjemme. Da har vi bare klint Anonymous poster hash: 6ac83...4a4 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 PS. Er det en skrekkfilm/grøsser så er det en invitasjon til sex. Det var standard når jeg var tenåring 2 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Jeg synes det ideelle er å se film første gang man har "filmdate" hjemme. Forventer ikke at det skal bli sex. Og dersom det blir sex første gang, ville jeg vell egentlig blitt betenkt på om jenta er noe å satse på. Men for all del. Jeg hadde nok latt meg rive med dersom hun hadde hinta til sex. PS: Går det for lang tid uten at det blir sex, så mister jeg interessen for jenta Endret 8. mars 2015 av JFM Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg synes det ideelle er å se film første gang man har "filmdate" hjemme. Forventer ikke at det skal bli sex. Og dersom det blir sex første gang, ville jeg vell egentlig blitt betenkt på om jenta er noe å satse på. Veldig konservativ måte å tenke på - den siste linjen din. Ungdommer er veldig seksuelle av seg, og å ha sex på første date har i min generasjon - i hvert fall i min erfaring - ikke vært noe negativt. For den første linjen din, så er jo en typisk filmdate at man sitter helt oppå hverandre, gjerne gutten med armen rundt jenten. Intimt. Et kyss er aldri langt unna - og sex kan på under 2 minutter utvikle seg fra et kyss. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Har ganske god suksessrate så fort jeg har jenta i hus, men trenger jo ikke nødvendigvis å bety sex nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå