ProphetSe7en Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Har to laptoper, og ønsker at den ene skal fungere som en ekstra skjerm. Er dette mulig å gå til via ett program? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Så lenge det ikke er noe inngang for skjerm på laptops er jeg usikker på hvordan man skal få gjort dette. Lenke til kommentar
deac Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 http://synergy-project.org/<- Med det kan du styre den andre laptopen med tastaturet og musa fra den laptopen du bruker. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Sjekk denne videoen på Youtube.com: Det står nyttig informasjon i beskrivelsen. Endret 8. mars 2015 av Bozzeye Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Synergy lar meg ikke flytte vinduer mellom skjermene, bare droppe filer, dele clipboard og den slags. Hele poenger er at jeg ønsker å utvide skrivebordet for å få mer arbeidsplass. Skal teste med teamviewer som blir nevnt i videoen Flere av alternativene han nevner i beskrivelsen der vil ikke virke på ønsket måte, men kanskje jeg er heldig her. Endret 8. mars 2015 av kreps79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå