Gå til innhold

Knappen på øreplugger starter alltid lydfiler på LG G3 !


Anbefalte innlegg

Jeg bruker ofte øreplugger/in ear når jeg sitter på buss eller er på jobb og veldig ofte når jeg trykker på knappen som sitter på ørepluggene så skal jeg liksom slå av/pause podcasten jeg hører på i appen ratpoision. Det som skjer er at telefonen begynner og spille av lydfiler jeg har lagret på telefonen istedenfor og pause appen,

 

 

Noen måte jeg kan fikse dette på ?
For når jeg trykker så er det ingen ting som stopper men jeg starter enda en lydfil så det blir jo bare rot og bråk

 

 

Any ideas ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er fordi appen du bruker ikke støtter play/pause eksternt; så anbefaler å henvende deg til de som har laget appen. Slik det fungerer nå så skjønner ikke aktiv app disse signalene; og da går det videre til hovedspilleren på LG G3 som starter musikk.

 

Samme problem oppstår på enkelte spillere i Windows og OS X også.

Lenke til kommentar

Dette er fordi appen du bruker ikke støtter play/pause eksternt; så anbefaler å henvende deg til de som har laget appen. Slik det fungerer nå så skjønner ikke aktiv app disse signalene; og da går det videre til hovedspilleren på LG G3 som starter musikk.

 

Samme problem oppstår på enkelte spillere i Windows og OS X også.

 

Jau, Men det har funka flere ganger, At jeg trykker på knappen så pauser appen, Men noen ganger/ofte så får telefonen det for seg og starte en lydfil. Skjønner ikke hvorfor det noen ganger skjer og noen ganger ikke.

Lenke til kommentar

 

Dette er fordi appen du bruker ikke støtter play/pause eksternt; så anbefaler å henvende deg til de som har laget appen. Slik det fungerer nå så skjønner ikke aktiv app disse signalene; og da går det videre til hovedspilleren på LG G3 som starter musikk.

 

Samme problem oppstår på enkelte spillere i Windows og OS X også.

 

Jau, Men det har funka flere ganger, At jeg trykker på knappen så pauser appen, Men noen ganger/ofte så får telefonen det for seg og starte en lydfil. Skjønner ikke hvorfor det noen ganger skjer og noen ganger ikke.

 

det er "event-basert"; om aktiv app ikke spiser eventene går de videre til systemet og standard avspillingsprogram. Det kan selvsagt være en feil i appen som medfører at dette skjer av og til. Anbefaler fortsatt å ta kontakt med de som har laget appen for å rapportere problemet. De klarer sannsynligvis på en langt bedre måte bistå med å finne løsning samme hvor problemet måtte ligge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...