Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trasig situasjon med dame, trenger litt fornuft...

Anbefalte innlegg

Jeg avsluttet hele greien, det hadde ikke fungert. Er fremdeles glad i henne, men sånn gikk det.

Håper å kunne beholde henne som en venn. Hun virker å forstå meg veldig godt og jeg liker å prate med henne. Vi har hatt litt kontakt siden bruddet. Det er trist for oss begge to akkurat nå siden vi savner hverandre, men jeg håper vi kan holde kontakten i årene fremover. Akkurat nå er det kanskje like greit om vi ikke har for mye kontakt, for at sorgen ikke skal bli dratt for langt ut i tid.

Kanskje hun kan gi meg noen tips til hvordan jeg kan finne en ny. Jeg har en plan om å starte med å kontakte jenter på datingsider og Tinder. Det vil bli litt på sikt, jeg er ikke emosjonelt i stand til å gjøre det akkurat nå. Med bruddet dukket samtidig opp mange tanker om hva som gjør at jeg aldri har hatt noe forhold, og jeg fant fort mange grunner. Ting som gjør at jeg vil ha vanskeligere for å finne noen.

Men det skjer jo ingenting om jeg ikke prøver, det er jeg veldig klar over. Jeg tror jeg må finne en annen, for at jeg ikke skal gå og angre på dette resten av livet.

Anonymous poster hash: 332c3...2f2

Det virker som du gjorde rett i det valget du tok, samt at du er en erfaring rikere og har lært av det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste hele tråden nå, og er lamslått!

Du er tydeligvis en snill og grei, omsorgsfull og flott fyr!

Så da lurer jeg på hvorfor i alle dager du kastet bort tiden på nett med en gravid 'binge-drinker' i USA som du ikke en gang har møtt!

Norge er full av jenter som ville gitt høyrehånden sin for en ordentlig fyr som deg!

Get to it! Ikke kast kast bort mer tid på nett nå, kom deg UT og treff fysiske skjønne jenter med roser i kinn, og varme og runde og myke å ta på! Bare vent, det er MYE bedre enn tastatur-sex!

Anonymous poster hash: 2d18c...d85
Lenke til kommentar

Leste hele tråden nå, og er lamslått!

Du er tydeligvis en snill og grei, omsorgsfull og flott fyr!

Så da lurer jeg på hvorfor i alle dager du kastet bort tiden på nett med en gravid 'binge-drinker' i USA som du ikke en gang har møtt!

Siden jeg aldri har hatt noe sånt før, så la jeg vel mer i det enn de fleste ville gjort. Det var fint å få oppmerksomhet og noen å være med, om det enn var over Internett. Kanskje litt desperasjon, kanskje litt ønske om å faktisk gjøre et forsøk når jeg først hadde noe som kan minne om en sjanse. Om ikke annet hadde jeg håpt å få litt erfaring som kan brukes senere, både på det ene og det andre.

Norge er full av jenter som ville gitt høyrehånden sin for en ordentlig fyr som deg!

Get to it! Ikke kast kast bort mer tid på nett nå, kom deg UT og treff fysiske skjønne jenter med roser i kinn, og varme og runde og myke å ta på! Bare vent, det er MYE bedre enn tastatur-sex!

Det er det nok, men jeg treffer ikke så mange, og har ikke så mye mot på det området, mest når det kommer til å ta kontakt og initiativ. Hadde jeg først fått noen interessert, så tror jeg det går greit. Har generelt hatt lite omgangskretser med jenter her i livet. De fleste har vært damer til kamerater, samt en fest her og der. Et resultat av at jeg er introvert og særdeles lite sosial. Ikke det at jeg sliter i sosiale sammenhenger, men det blir ikke så mange av de.

Anonymous poster hash: 332c3...2f2

Lenke til kommentar

Du kan alltids forandre på det!! Kom deg ut til en bar eller et utested og bare sjekk opp damer, det kan ikke skade :) Du blir kanskje rejected, men da øver du deg og får pratet hvertfall og hvis det går dritt dårlig, så ser du dem hvertfall aldri igjen! :):):))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...