Espen Jansen Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Capcoms episodebaserte debut engasjerer, men det er samarbeidsdelen som imponerer mest.FØRSTEINNTRYKK: Resident Evil: Revelations 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Helsemålere er gått ut på dato Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 Helsemålere er gått ut på dato Enig at det kan virke ganske utdatert i feil kontekst, men i en arkadeaktisk setting, som «raid mode» jo er, synes jeg det passer ypperlig. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Venter på den fysiske utgaven med alt samlet, så har ikke teste det ennå, og hoppet over historie-biten i artikkelen. Men for meg ser det ut til å bare være mer av det samme som forrige spill - på godt og vondt. Den største forskjellen er vel at det forrige ikke ble delt opp i episoder, selv om det var delt inn i kapitler. Raid-mode har vært med helt siden Resident Evil 4 (bare kalt Mercenaries, eller noe sånt), og vi fikk et eget spill med det på 3DS kalt Resident Evil: The Mercenaries 3D. Men det er og blir Raid-mode, selv om navnet som sagt er endret. Men for all del, RE: Revelations 1 er et av de beste i serien, så gleder meg enormt til å spille oppfølgeren. Har også savnet Claire dypt, så det blir et svært hyggelig gjensyn. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Var ikke så veldig imponert av story mode - kanskje det dårligste RE spillet jeg har spilt, vil gi det 5 poeng av 10. Med andre ord er det ok, men ikke noe mer. Men Raid Mode er noe helt annet - er fullstendig hektet - her er det 9/10!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå