Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har det egentlig bra, men føler noe mangler sosialt.

Anbefalte innlegg

Hei, 20 år gammel mann her. Jeg har aldri vært noe særlig sosial, og slitt mye med dette. Har vært oppturer og nedturer. Slutten av barneskolen, satt alene på rommet hele tiden, midten av ungdommsskolen var jeg mye sosial og hadde noen gode venner, 10 klasse ble det verre igjen og gjennom vgs har det vært veldig varierende. Har med andre ord aldri vært særlig populer, men har hatt noen gode venner, hvor jeg har mistet kontakten med de fleste. Ellers har jeg det ganske greit, er på første året av bacheloren min og er sterk faglig, har egen leilighet, vakker samboer og en relativt romslig økonomi til student å være. Men det er noe som mangler på det sosiale planet.

I høst flyttet jeg til Oslo for å studere økonomi. Jeg har en magesykdom som gjør meg skikkelig dårlig et par ganger i året og jeg ble selvsagt dårlig i fadderuken og tok et par mnd før jeg ble i form igjen. Pga dette har jeg ingen venner på studiet, ingen å gå i forelesning med og ingen å dra på fester med. Har jo endel venner i hjembyen ikke langt unna, men de har litt andre interesser enn meg og de er vel mer dama sine venner, men jeg fester og har det gøy med de iblant også. Jeg begynner å bli litt deprimert av dette, jeg prøvde å melde meg inn i en studentforening på skolen min, innenfor noe jeg interesserte meg for og var inne til intervju og greier, men pga mange søkere fikk jeg ikke plass. Jeg tror egentlig ikke jeg passer så inn på skolen, jeg går ikke med Raulp Lauren skjorte og loufers, så skiller meg nok litt ut. Nå har dama vært på jentetur siden torsdag og kommer hjem neste uke, og jeg har bare sittet alene i leiligheten og sett på tv, gamet og lest. Ikke normalt for en 20 åring.. Har vært endel fester på studiet mitt i det siste og jeg har alltid bestemt meg for å dra på ett av vorsene og bli kjent med noen, men har alltid feiget ut en time før.

Noen som kan komme med noen tips eller oppmuntrende ord? Føler meg helt ubrukelig nå og blir bare depprimert.

Anonymous poster hash: d59ec...57b
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...