Gjest member-296438 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Toitrappa Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Toi? Hva kommer det fra? Det så ikke ut som ei trapp før jeg så beina. Trodde det var en slags sjalusi eller noe. Artig! 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Toi? Hva kommer det fra? Det så ikke ut som ei trapp før jeg så beina. Trodde det var en slags sjalusi eller noe. Artig! He, he. Kunne skrevet fireitrappa også....Takker for visitten:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Ser ut til at det er mann/kvinne som forsvinner ut av bildet. Et bilde hvor du ikke har valgt full symmetri, men lar høyre side komme fram, noe som skaper mer dynamikk. (det er min forståelse og oppfatning av bildet) Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Toitrappa- tittelen passer til bildet - det viser jo to personer på vei opp og ut av bildet. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
deleted Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Her leverer du igjen som vanlig Morsomt bilde. Oi, her gikk det tregt, "toi-trappa", hva slags trapp kan det være da... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Toi? Hva kommer det fra? Det så ikke ut som ei trapp før jeg så beina. Trodde det var en slags sjalusi eller noe. Artig! He, he. Kunne skrevet fireitrappa også....Takker for visitten:-) Herregud så dum jeg er!! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Toi? Hva kommer det fra? Det så ikke ut som ei trapp før jeg så beina. Trodde det var en slags sjalusi eller noe. Artig!He, he. Kunne skrevet fireitrappa også....Takker for visitten:-)Herregud så dum jeg er!! Det var din mening, jeg bare ler så jeg griner...:-)))))) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Takker for hyggelige kommentarer:-) setter pris på det fra alleogen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg