Gå til innhold

V-rally 2 til t610


mack_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha :D

Gjett hvem som dreit seg da!? Lasta først ned en pakke til 30kr, så en til 10kr. Glup som jeg er så jeg jo ikke startpakkegreia. Da jeg så den lastet jeg ned den også, men til min store forskrekkelse hadde jeg ikke mer minne igjen. Jeg slettet et par ting, men da jeg prøvde å åpne koblingen med filene på igjen virket den ikke (virker sikkert bare en gang). Dvs at jeg brukte 70kr og fikk ingenting tilbake! FARSKEN :gretten: men vittig var det da...

Lenke til kommentar

Lastet ned GameStartPack T610 spill. til Vrally2.

LAstet ned alle 4 filene. Men når jeg går i "andre spill" så står det KSPS der men hvis jeg prøver å starte det står det bare "terminal not supported". men skal ikke vrally2 komme opp i "spill og annet"?

min email er vertfall: [email protected]

Hvis du har lyst å sende spillet til meg. Har jo betalt 30kr allerede! MVh Roy-Kevin Utsi

Har hatt t610 i 2 dager nå..... Glimmrende mobil! Den radeiostyrte bilen er driiit fet.... var kanskje ikke verdt 700kr *grin*

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Nå skulle jeg liksom kjøpe spillet fra SE's hjemmeside, kostet meg 30 spenn men ingen spill å spille! For når jeg trykker på wap-siden som kommer i en melding fra de, og trykker last ned på filen 1_4_VRally.mpn, så kommer det opp" lagrer", men det kommer ikke noe spill under Spill eller spill og annet på T610-en min! Why?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...