mack_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hvor kan jeg laste ned dette? jeg lastet ned en "championship-packen" fra sony-ericssons sider, men jeg leste selvfølgelig ikke det som sto over: Informasjon: Du må enten ha Vrally2 lastet ned på telefonen allerede eller ha installert startpakken for spill, før du kan laste ned ekstra nivåer. Så jeg lurer på om det er LevelPack1 jeg må ha? Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Hehe *grin* Fant det ut av meg selv.. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Her logg deg inn og trykk på v-rally-ikonet. Gå til side to og der er det (nederst) Lenke til kommentar
Goody Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Sikkert jeg som gjør noe feil her. Har lastet ned Levelpack 1 & 2 av Vrally2...men jeg får bare opp utilgjengelig meny når jeg skal gå innpå spillet. Dessuten er Vrally "utvisket" i forhold til de andre spillene inn under Andre Spill. Har jeg brukt 20 kr på to nedlastninger forgjeves nå? Noen som vet hva jeg gjør galt? Lenke til kommentar
kenrawk Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 det samme skjer med meg Lenke til kommentar
Magz Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har hele spillet og alle packene jeg... Hvem er det som giidder å betale for en liten pack da.. så får du 1 bane og en ny bil, Blir svindla da... Lenke til kommentar
Gjest medlem-3583 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 (endret) Noen som har funnet ut hvorfor det ikke funker? Fikk det bare utgrået på min mobil også. Endret 16. april 2014 av medlem-3583 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 bare gjetter her.. men prøv gamestartpack Lenke til kommentar
caluna Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hvor ligger gamestartpakken da? Lenke til kommentar
Magz Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Skal jeg sende dere Vrally2 gamepack med alle extrapackene med baner og bilene eller? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Virker det spillet bare for T610? Mophun? Lenke til kommentar
SuperJo Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 [quote name='Magz' date='05/11/2003 : 23:56']Skal jeg sende dere Vrally2 gamepack med alle extrapackene med baner og bilene eller?[/quote] Hadde vært supert om du hadde giddet å sende til meg også ! Tusen takk på førehand Lenke til kommentar
Miku Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Skal jeg sende dere Vrally2 gamepack med alle extrapackene med baner og bilene eller? Ja takk, gjerne. Lenke til kommentar
Magz Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 SuperJo: Deg har jeg sendt det til!! Miku: Hadde vært litt lettere, vis du hadde oppgitt e-mail adressa de... Lenke til kommentar
dvn Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg vil anbefale MyT610.net ! Der kan du downe utrolig mange spill, bakgrunnsbilder, spill, ringetoner - hva det måtte være! Og alt er gratis.. Jeg har fylt opp minnet med 17 spill nå Synd det bare er 2MB på T610 :/ Lenke til kommentar
MizzMazziE Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Litt OT men kan noen anbefale et bra Tetris spil? Lenke til kommentar
caluna Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kan du sende til meg også? Sender du til e-posten min og så downer jeg derifra, eller direkte til mobilen eller...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå