Monica Jansen Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) I natt våknet jeg på rygg og kjente en liten prikkende og svekketfølelse i venstre arm som krøp oppover til skulderen. Vanligvis varer disse i maks 2 minutt, men denne gangen varte det altså i omtrendt 15 minutter. Er dette et faresignal på noe? Endret 8. mars 2015 av monjanse7 Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Jeg har ikke ligget på armen eller noe sånt da dette skjedde. Endret 8. mars 2015 av monjanse7 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Hatt det lenge? Det kan jo være alt fra angst til hjerteinfarkt... 1 Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Hatt det lenge? Det kan jo være alt fra angst til hjerteinfarkt... Jeg har hatt det avogtil om natta uavhengig av angst eller ikke, i ca et år eller noe sånt. Men de andre gangene har det bare vart i max 1-2 minutter. Bare på venstre kroppsdel, og ikke bare armen altid, men hele halve kroppsdelen. Endret 8. mars 2015 av monjanse7 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Kan være så mye, jeg ville selv ha gått til legen før det blir for ille. 1 Lenke til kommentar
bird and cloud Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Prikkende/nummen følelse i kun den ene delen av kroppen, kan f.eks. være migrene. Hvis du er bekymret så ville jeg dratt til legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå