:utakt Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 (endret) Lurer litt på å selge laptopen min og heller finne en nyere modell. Hvis jeg skulle lagt ut pc'en min for salg, er det noen som ville vært interessert i å kjøpe denne? Hva ville vært en fornuftig pris? Asus U46SV (link til omtale), kjøpt ny sommeren 2011. Funker helt fint. Jeg har kostet på den litt ekstra RAM og en SSD sist sommer. Endret 7. mars 2015 av :utakt Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Vanskelig å si med en 4 år gammel pc , noen kan være interessert , man da er det som regel opp til deg om du godtar en tusenlapp eller to for den maks. Personlig hadde jeg ikke kjøpt den, ikke at det er noe galt med spesifikasjonene , men det er som regel nå problemene begynner å dukke opp som batteriet osv. 1 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Veldig enig med Malvado her.. bærbare maskiner som er så gammle frister skjeldent, med mindre de er til kurante priser som 1000-1500kr.. Tenk deg en pc med GTX660M, i7-3610QM, 8GB 1600mhz, 15.6" F.HD skjerm 1TB og 120Gb SSD gikk for 3500kr på finn.no her om dagen så ville jeg aldri trudd du ville fått mer enn maks 1000 lappen .. Men sett den ut til 2000, er det noen som napper på det.. så er det bare å hoppe i taket, visst ikke setter du ner prisen etterhvert, visst du ikke har hastverk med å selge. Endret 9. mars 2015 av Mikkis2k Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 Takk for info. Får se hva jeg gjør, det er ikke noe must å selge den. Den gjør jo forsåvidt jobben greit fortsatt, rask og stille surfe /skrive /spille litt-maskin, det er bare oppløsningen på skjermen som irriterer. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Ville anbefalt å ha den som backup pc når du kjøper en ny. Hadde en lik acer modell som nå brukes som reserve pc hvis jeg må sende inn den nye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå