Marshall Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Hei, er det noen der ute som kan gi meg litt oppstarterinfo når eg skal kjøpe et lite el-piano? Har planer om å prøve å finne et som kan passe til macen min. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Det aller meste av kjente merker vil fungere helt utmerket med din Mac. Roland, Yamaha, Korg, Nord etc. Spørsmålet blir litt hvilket nivå du vil legge deg på av kvalitet, pris, funksjonalitet osv. Jeg ville oppsøkt en musikkforretning som f.eks. 4sound som kan hjelpe deg å finne et egnet el-piano ut fra dine behov. 1 Lenke til kommentar
Marshall Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 Takker for det! Har tenkt å kjøpe et rimelig, velfungerende piano til å begynne med. Skal sjekke opp 4sound. Igjen, takk for respons. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 4Sound kjører kampanje på en del Yamaha modeller for tiden så sjekk gjerne ut det. Lenke til kommentar
Marshall Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Nydelig! Kunne ikkje kommet i ein betre anledning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå