C_L93 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Jeg sitter her fortvilet og vet ikke hva jeg skal gjøre med forholdet, veier så mye og noen timer er jeg fast bestemt på å gå mens i det andre øyeblikket ønsker jeg å bli værende og kjempe mer for at det skal gå. For når vi først fungerer så er det så bra! Herregud, alt er perfekt og bare få et lite blikk gjør meg nyforelsket igjen. Når det er sagt er det mye annet som kanskje vi aldri tar opp og som begge går og tenker mye på. Vi har våre dager hvor ting så og si flyr veggene mellom og vi fyrer hverandre opp. Vi har nå vært kjærester i tre år og samboere i halvannet. Han har vært utro to ganger (tidlig i forholdet) og vi er over det, men jeg må ærlig innrømme at jeg iblant kan finne meg i å lure på hvem han tekster når han setter seg i andre hjørnet av sofaen når vi skal ha kosekveld... Dette er kanskje et av de større problemene at jeg rett og slett ikke stoler på han. Han har sagt ved fler anledninger at den eneste grunnen til at han blir er at han ikke orker tanken på å være alene.. Hva er det å si til sin samboer når en prøver å jobbe seg gjennom det, vi satte oss ned forrige helg og tok opp noen ting, for å få dette til å fungere. Det funket i tre dager så er vi tilbake i samme gamle, vi gjør hver våre ting og lever helt separate liv. Intimiteten er helt borte ikke et kyss, klem eller kompliment å hente. I går var jeg hos frisøren noe han enda ikke har sagt noe på det (kan hende at han ikke syntes det var noe fint) hvem vet... Men jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre lengre? Vi sover ikke en gang sammen lengre... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Enig med de to over. Her er det vel strengt tatt ikke mye å hente.. Lenke til kommentar
C_L93 Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2015 Jeg skal snakke med han imorgen og se om vi kommer noen vei, ellers tar jeg sakene mine og reiser. Slik som det er nå, ønsker jeg ikke å ha det. Tror ikke en blir lykkelig av det.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Minner meg om broren min og dama hans, de to gjorde helt forskjellige ting. Det er dømt til å bli slutt, siden dere faktisk ikke gjør ting sammen. Eneste grunnen dere er sammen, er tanken om å ha noen og partner å ligge med når dere har lyst. Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Jeg og kjæresten min går gjennom det samme.. hun var utro tidligere i vårt forhold, jeg stoler ikke på henne nå, hun jobber på 3 forskjellige steder, samtidig som hun går skole, hun viker alltid unna når jeg prøver å kysse henne, og tar aldri tiden til å snakke med meg(vi bor i 2 forskjellige byer) jeg vil at hun skal hente tingene sine som ligger hos meg for så å gjøre det slutt, for å gjøre ting enklere når hun gjør det. Hun bodde hos meg før, men flyttet tilbake til hjembyen for å studere. Vel og merke, jeg har kjempet for å få fikset på alle problemer vi har hatt hittil, men hun har aldri møtt meg halveis engang. Endret 8. mars 2015 av Okdokk Lenke til kommentar
Obiwan Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Bli singel så slipper du disse problemene. Jeg personlig som mann liker å ha sex med kvinner, men jeg skal aldri gifte meg. Å være singel gir meg så mye frihet. Når man går inn i et forhold så mister man friheten sin. Uansett lev livet. Han har vært utro så da er det ikke noe vits å fortsette forholdet. Anbefaler deg å leve livet. Ikke tenk på kjærester, barn og ekteskap. Det er bare slitsomt. Bare gjør som den kvinnen her og nyt livet. http://www.tv2.no/2015/03/07/nyheter/single/barnlos/foreldre/6649489 Du fortsetter ikke forholdet med en utro fyr. Er han utro så betyr det at han lei av å være sammen med deg. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 En gang utro, alltid utro. Jeg hadde pakket sakene mine for lenge siden. Har vært i to forhold hvor det har vært utroskap å jeg kan bare ikke akseptere sånt. Er man i et forhold så er man i et forhold, har man lyst på andre så hver nå tøff nok til å gjøre det slutt hvertfall. 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Unge friske mennesker... Om et forhold må diskuteres opp og ned i mente jevnlig mener jeg forholdet ikke har livets rett. Gå videre. Det er INGENTING galt med å være singel, det er heller ingenting galt med å finne en ny livspartner. 1 Lenke til kommentar
C_L93 Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 Nå har vi snakket ut om det, og er enige om å avslutte. Eller jeg sa at nå tar jeg tingene mine å flytter ut. Han er nå reist hjem til sine foreldre og jeg pakker. Allerede funnet ny leilighet (flaks)! 7 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 En gang utro, alltid utro. Med denne filosofien er det bare å etablere dødsstraff i Norge. I denne trådens situasjon, vil det være "To gang utro, alltid utro", og den kan jeg heller komme meg om bord med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå