Perre Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 I helga ble telefonen min selvfølgelig stjelt så nå er jeg på utkikk etter en ny telefon. Jeg har tenkt litt på SX-1, men Sendo X ser virkelig kul ut. Men spørsmålet er jo om den noen gang kommer til Norge! Jeg gidder ikke å vente til utpå våren... Og forresten, siden jeg har forsikring får jeg jo ny mobil på den. Men kan det bli problemer med at jeg ikke vil ha en ny telefon med en gang og heller vil vente til ihvertfall SX-1 har kommet? (Jeg har Netcom-forsikring. Ikke Pluss for det går jo ikke for privatkunder mer... :gretten: ) Lenke til kommentar
viking_s Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg håper, men kan kjøpe den i andre land. Selv bruker KUN English på mobil. Lenke til kommentar
Perre Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Ja, man kan jo kjøpe den fra f.eks. Italia der den vistnok skal komme ut i tidlig desember (tror jeg det var), men jeg er jo litt avhengig av at den kommer til Norge så jeg kan få den på Netcom-forsikringen min. :grine: Lenke til kommentar
Perre Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Er det ingen som vet noe om Sendo X? Lenke til kommentar
caluna Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 (Jeg har Netcom-forsikring. Ikke Pluss for det går jo ikke for privatkunder mer... :gretten: ) Hvorfor ikke bare skaffe seg et bedriftsabonnement da? :nice: Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Sendo har ikke vært i salgs i Norge og det er tvilsomt at de begynner nå, har ikke hørt noen planer om det ihvertfall.... SX1 kommer nok på nyåret engang, så hva med en nokia 6600? eller den nye Sony Ericsson P900 (kommer i begynnelsen av desember/slutten av denne måneden) p900 finnes i sverige og kan kjøpes igjennom webshop... Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Du kan lese mer og se bilder av telefonen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå