Fotoskrulla Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Den gamle og nye tid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Fin billedserie av broene. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2015 Fin billedserie av broene. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar, det er flotte bruer! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Fin dokumentasjon på Skøyebroane. Likte v2 der du har fått komponert det fint med begge de gamle broene. Veeeldig bra at de er blitt tatt vare på. Her kan du fint tilbringe mange timer med knipsing. Bare og fylle termosen, for her har du en stor pakke med motiv:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2015 Fin dokumentasjon på Skøyebroane. Likte v2 der du har fått komponert det fint med begge de gamle broene. Veeeldig bra at de er blitt tatt vare på. Her kan du fint tilbringe mange timer med knipsing. Bare og fylle termosen, for her har du en stor pakke med motiv:-) Jeg vet! er stadig her, av og til bare sitter jeg og nyter sola og bruene ei lita stund før jeg drar hjem. Har mange bilder herfra skal jeg si deg! Huff! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Fin dokumentasjon på Skøyebroane. Likte v2 der du har fått komponert det fint med begge de gamle broene. Veeeldig bra at de er blitt tatt vare på. Her kan du fint tilbringe mange timer med knipsing. Bare og fylle termosen, for her har du en stor pakke med motiv:-) Jeg vet! er stadig her, av og til bare sitter jeg og nyter sola og bruene ei lita stund før jeg drar hjem. Har mange bilder herfra skal jeg si deg! Huff! Ikke noe huff det. Det er quality time du har der tydeligvis:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2015 Fin dokumentasjon på Skøyebroane. Likte v2 der du har fått komponert det fint med begge de gamle broene. Veeeldig bra at de er blitt tatt vare på. Her kan du fint tilbringe mange timer med knipsing. Bare og fylle termosen, for her har du en stor pakke med motiv:-) Jeg vet! er stadig her, av og til bare sitter jeg og nyter sola og bruene ei lita stund før jeg drar hjem. Har mange bilder herfra skal jeg si deg! Huff! Ikke noe huff det. Det er quality time du har der tydeligvis:-) Ja, det er sant, små friminutt i en travel hverdag. Lenke til kommentar
Geir Knutsen Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Flotte Bilder av Skodjebruene. Har lekt litt med tanken og bruke noen timer med disse bruene. Får se til sommeren om jeg tar turen. Bra jobba. :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 Flotte Bilder av Skodjebruene. Har lekt litt med tanken og bruke noen timer med disse bruene. Får se til sommeren om jeg tar turen. Bra jobba. :-) Det må du gjøre! Det er skikkelig fint der. tusen takk for hyggelig feedback! Jeg er jo heldig som kan kjøre forbi der daglig om jeg vil. Kjørte over gamlebruene daglig i fem år. Helt utrolig å tenke på hvor bra det gikk egentlig, bilene måtte krysse hverandre før og etter bruene da de er for smale til to biler. 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 God søndag Helene En fin bildeserie av en plass der jeg ikke vhært Hilsen Leif Andøya 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Flotte bilder , det er fint å få ta del i den veihistoriske fortiden . Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 God søndag Helene En fin bildeserie av en plass der jeg ikke vhært Hilsen Leif Andøya tusen takk Leif! Kanskje vi skal bytte hus i sommerferien? Så kan jeg dra nordover og du til sunnmøre? Jeg har sååå lyst nordover, både nordland og lofoten står på ønskelista mi. Det er ingen grunn til å IKKE dra til sunnmøre! Masse flott natur og fiine motiver. Masse festivaler også av ymse slag...båt og musikk i hverfall Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 Flotte bilder , det er fint å få ta del i den veihistoriske fortiden . Vennlig hilsen Alec Tusen takk Alec! Det står respekt av dem som bygde bruer med flotte hvelvinger! Nydelige bruer det! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 God søndag Helene En fin bildeserie av en plass der jeg ikke vhært Hilsen Leif Andøya tusen takk Leif! Kanskje vi skal bytte hus i sommerferien? Så kan jeg dra nordover og du til sunnmøre? Jeg har sååå lyst nordover, både nordland og lofoten står på ønskelista mi. Det er ingen grunn til å IKKE dra til sunnmøre! Masse flott natur og fiine motiver. Masse festivaler også av ymse slag...båt og musikk i hverfall Ja Helene kanske det, bytte hus? En ny plass at se og på Andøya er det flott natur med masse fugler og hvalsafari Ja masse flotte motiver God søndag, snart mandag Hilsen Leif 1 Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Fine bilder. Likte V3 best, men også V1 er flott. V2 er mer ren dokumentasjon. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Fine bilder. Likte V3 best, men også V1 er flott. V2 er mer ren dokumentasjon. Hei! Jeg er visst litt sein med å svare deg! Ja disse tre bildene er ganske forskjellige. Litt for enhver smak kanskje. Ps...har flere på lur! takk for at du tittet innom og kommenterte! Det er bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg