Linepusle Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Nok et fototreff er over, og det ble jo bra etter at vi hadde tørket opp og været hadde bedret seg. Men det så stygt ut i starten. Takk for hyggelig treff. Vi gleder oss til våren nå, tror jeg... Denne gangen gikk det fort å få i stand bildene. Sjelden har jeg tatt så få bilder... Jeg åpner med et stemningsbilde fra ca. oppmøtetidspunkt... Det var som å skru på en knapp, og så kom skitværet de hadde truet med: Inn med fangst (og unna været): Ilsviken gård: Grein: Mot Kalvskinnet: 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Så fine bilder du tok,Linda - det er kvalitet som teller, ikke kvantitet. Jeg tok ikke frem mitt kamera i første regn-fase, så jeg ser jeg gikk glipp av noe.Likte spesielt godt de to første bildene. Takk for hyggelig treff ja - det ble jo bedre enn jeg tenkte under den første plask-skuren som kom. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 (endret) Jeg fikk redusert mine bilder fra 130 til 24, da ble det ganske overkommelig. Ingen blinkskudd i dag - på det grå og jevne: 1. Ilsviken gård 2. Kornsiloene 3. Nidareid bru og Gangbrua 4. Måker ved Nidelven 5. Ila kirke 6. Nidelven mot Kalvskinnet 7. Gangbroen 8. Utsikt NTH 9. Vollan gård 10. Kråkeslottet - Sveitservillaen - Høyskolebakken restaureres Noen flere bilder fra treffet på Flickr Endret 7. mars 2015 av RandiA Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Takk for hyggelig fotowalk. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Takk for hyggelig fototreff! Så fine bilder dere tok til tross for vanskelige forhold (i hvert fall de förste timene). 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Her er det bare flotte bilder ja - likte spesielt 1 og 5 hos Hagen, vanskelig å si hos Helena - alle er like gode, men 1 og 5 likte jeg kanskje spesielt godt. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Så spennende bilder dere har tatt. jeg liker spesiellt godt disse bilder: Helena 3+4 Randi 2+3 Linepusle 1 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 Som vanlig stor variasjon! Jeg synes dere har tatt fine bilder, og vil framheve disse: Randi: Kornsiloene, med fin linje med hus og siloer. Ramba Zamba: Nr. 3 og 6. Fine studier. Helena: Nr 7 ble flott! Nå blir det noen fine dager framover. Bør utnyttes! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) takk for treffet. er litt sent ute med å legge ut bilde i tråden, men her er noen av mine bilder: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Endret 10. oktober 2015 av krøllx Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 det var nå litt variasjon på motivene. noen av bildene/motivene som jeg synes er interessante og fine er: Linepusle: 1 og 5 RandiA: 4 RambaZamba: 3 HelenaN: 7 og 8 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Kreativt, krøllx - spesilet 2 og 3. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 (endret) Det er alltid like fascinerende å se så forskjellige motiver vi finner til tross for at vi går den samme turen! krøllx, jeg har de samme favoritene som Randi. Liker også veldig godt..: Linepusle nr. 1 og 4. Randi nr. 2 RambaZamba nr. 1 og 3. Endret 13. mars 2015 av HelenaN Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Ser at dere hadde gråvær i Trondheim også ved fototreff. Det kunne vært hyggelig å arrangere et fellestreff for Oslo/Trondheim en gang. Jeg likte godt den fargerike pappen til Krøllx. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Ja, det hadde värt hyggelig. Ifjor snakket vi om å evt. mötes i Röros. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå