MP-newbie Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Hvor sitter tennpluggen i en Peugeot Speedfight 3? Lenke til kommentar
aaabbb321 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 (endret) Skjønner ikke tiddelen ``megawatt``, men tennpluggen i en peugeot speedfight befinner seg under sadelen (setet). Dette er en plastikkhette m. kabel som du kan løfte av, og du vil kunne kjenner flere svake støt etter hverande når motoren er i gang. Anbefaler å bruke tennpluggavdrager, har du ikke er det bare å gå til innkjøp, blir også brukt til bil. Endret 7. mars 2015 av aaabbb321 Lenke til kommentar
MP-newbie Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2015 Dette er mopeden jeg har, "megawatt" er bare modellnavnet. Tror det er en litt "limited edition" vet ikke om noen andre som har den. Den veldig lik som de andre i "speedfight 3" rekken, bortsett fra bl.a at den har et 12 volt ladeuttak. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Dette er mopeden jeg har, "megawatt" er bare modellnavnet. Tror det er en litt "limited edition" vet ikke om noen andre som har den. Den veldig lik som de andre i "speedfight 3" rekken, bortsett fra bl.a at den har et 12 volt ladeuttak. Regner med den sitter rett i sylinder? Som han over sier er det ein hette i plastikk over tennpluggen, den dras av og tennplugg ofte skrudd fast nede i sylinder Lenke til kommentar
MP-newbie Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg kan veldig lite om dette her, så når du sier at den sitter rett i sylinder vet jeg ikke engang hvor sylinderen er... Lenke til kommentar
MP-newbie Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 Hei! Har fortsatt problemer med min Peugeot Speedfight 3, får ikke start. Er det noen her med en Peugeot Speedfight 3 som vær så snill kunne lagt ut bilde av sin moped og ringet rundt der tennpluggen sitter.Takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Hva er saken? Å finne ut hvor tennpluggen sitter? Min moped er fra nittitallet, så jeg kan ikke hjelpe. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Om din moped er som denne, så kan du se omtrent hvor den er. Åpne bagasjelokket, der er ei luke i bunnen. Under der er ei gummihette med ledning, og den sitter utenpå tennpluggen. Endret 8. mars 2015 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
profil1 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 På min speedfight 3 (2013mod) sitter den oppå sylla under plastik dekselet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå