Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Hvor vanskelig skal det være å koble seg til Skype? Jeg trodde det var enkelt, men det stemmer ikke. Får ikke koblet til og får til svar om å kontakte "nettverksadministator" nå hvem det skulle være. Har noen en løsning på dette fenomenet? Det gjelder en laptop, men det spiller vel ingen rolle. Så hvem er administrator?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell, Skype skal være tut og kjør, eller det har vært inntil Microsoft tok over skuta.

Uansett, dersom dette ikke er en bedrifts PC på ett bedriftsnettverk, så er jeg redd at du allerede vet hvem "Nettverksadministrator" er... Det er deg.

Har du noen andre problemer? Altså det vil si at du får til å besøke nettsider fra maskinen?

Du har ikke installert noen fancy ekstra programmer som kan ha en brannmur? Slike internet security suiter er kjent for å pakke sånt i en samlet pakke.

Lenke til kommentar

Vell, Skype skal være tut og kjør, eller det har vært inntil Microsoft tok over skuta.

Uansett, dersom dette ikke er en bedrifts PC på ett bedriftsnettverk, så er jeg redd at du allerede vet hvem "Nettverksadministrator" er... Det er deg.

Har du noen andre problemer? Altså det vil si at du får til å besøke nettsider fra maskinen?

Du har ikke installert noen fancy ekstra programmer som kan ha en brannmur? Slike internet security suiter er kjent for å pakke sånt i en samlet pakke.

Er det meg når det er en annen sin maskin? Det er fruen sin maskin. Så dette var merkelig. Ingen fancy program, så den skal være grei. Internet fungerer ellers veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...