Safiren Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Hei blei medlem her for å høre om noen kunne ha noen gode tips på reisemål i Italia. Jeg og dama har vært gift i tre år og jeg tenkte å overraske henne med en ukes tur uten unger!! Ubegrenset budsjett! Alle tips mottas, blir ikke helt klok. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Det er veldig mye å se og gjøre i Italia, men det kommer helt ann på hva der er interessert i og når dere har tenkt å reise. Fra mai bo på Amalfikysten og ta utflukter til ruinbyene Pompeii og Herculaneum. I Napoli viser de i Gabinetto Segredo erotisk kunst fra disse stedene som har gitt folk bakoversveis opp gjennom tidene. Det er ikke lov å flire av de overdrevne fremstillingene i museet. Øyene Capri og Ischia er også pent å få med seg. Costa Smeralda nørdøst på Sardinia er hangout for rikinger senere på sommeren. Det burde ikke være noe problem å finne noe å brenne av mye penger på der. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Helt enig i Sardinia. Veldig fint :-) Lenke til kommentar
( ) Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Personlig ville jeg være fristet av Firenze og Toscana - med forbehold om køer og tidspunkt hva Firenze angår... Ellers kan man forsøke Napoli og Capri, eller det helt sydlige Italia med Magna Graecia... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 24, juni har man hvert år calcio storico i Firenze. Det er en historisk og kaotisk versjon av fotball som spliies på et torg i byen. Lenke til kommentar
Drømmeren Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg har vært i Venzia, Roma, Napoli og Toscana (og kanskje noen plasser med cruise som jeg har glemt ut).Venezia var sykt fint. Var det i ca. 3 dager tror jeg, og vi fikk sett det meste. Veldig koselig by og annerledes fra mye annet.Roma er en fantastisk by. Foretrekker du en storbyferie, så dra dit! Nok å gjøre for ei uke og mer til Napoli var en sykt kjedelig by i forhold til de andre stedene. Sikkert litt etter hva du gjør det til, men uansett.Toscana er det stedet jeg likte best. Vi bodde i en leilighet et sted oppi hyttiheiti og hadde leigebil. Det er veldig mye spennende ikke langt fra hverandre, som Firenze, Pisa, små landsbyer osv. Anbefales på det høyeste! Her kan du velge selv om du vil ha byferie eller slappe-av-ferie eller en blanding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå