Nikona Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Jeg sendte en Norgespakke til sønnen min som er i førstegangstjeneste i Forsvaret. Sporing viser at pakken har kommet til post i butikk. Han har ikke fått hentelapp. Er det virkelig ingen mulighet for å få hente ut pakken? Hentelapp ligger sannsynligvis i postboks og den blir antakelig ikke åpnet og tømt på etpar uker. Jeg har kvittering, pakken er forsikret. Han har fått tilsendt bilde av kvittering/sporingsnr. på mms. Har vi ingen andre muligheter enn at pakken ligger der og venter? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Hva skal han med hentelapp? Gi ham sporingsnummeret på SMS. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Jeg har hentet pakke med bare telefonnr kollinummer, sendingsnr og hentekode går også fint. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Når jeg henter pakker fra Posten viser jeg bare kollinr eller hentekode og oppgir mitt navn samt eventuelt viser ID kort ved rekommandert. Det burde ikke være vanskeligere for din sønn. 3 Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2015 Takk for svar. Han fikk ikke hente pakken uten hentelapp da han var og spurte etter den. Men jeg hadde ikke sendt sporingsnr. til ham da. Håper han har bedre lykke nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå