robert7h Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Hei, fikk plutselig en morgen startproblemer med min MB, har ikke hatt mye kuldegrader her i bergen i vinter, så når vi fikk et par minus natt til onsdag ville ikke bilen min starte onsdag morgen. hadde lite diesel i tanken, men var ikke på reservetanken, så tror det er utelukket. kan det være kondens? kjøpte kondensfjerne og mer diesel, men ville forsatt ikke, har prøvd litt hver dag, prøvde med startkabler igår, så er heller ikke batteriet. så over dieselslangene da jeg hadde problemer med returen i fjor, men fant ingen løse slanger, ei noen lukt. fikk tips å fylle dieselfilteret, at det er noe problem der.fikk så og si start på torsdag, men den døde ganske raskt ut så føler problemet ikke er noe stort å levere på et verksted å betale for. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Lenge siden glødepluggene ble byttet? Lenke til kommentar
robert7h Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Byttet glødeplugger i sommer så tror ikke det er det. Tror det har noe med at set var kaldt den natten. Har ikke luftet det. Hvordan gjør jeg det?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå