Iskald Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Skal ha meg ny telefon og er litt usikker på valget. Z600 virker helt grei og jeg har sansen for klapptelefoner. E700 er jo klart fetest og mindre enn Z600, men er litt usikker på menysystemet til samsung selv om jeg aldri har testet det! Så har vi jo 6600 som virker som har alt. Men liker ikke formen, virker litt klumpette og større en de to andre. Den er jo også litt dyrere. Vanskelig valg.... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 hmm... her er min mening: ikke velg z600 den er stor og tung til klapp og være og har svært lite minne (1.5 mb bare!) e700 er meget stilig (design telefonen til samsung) mye minne (9mb :nice: ) og bra kamera og skjerm, den har 2 farge skjermer (1 invendig og et 1 utvendig...) men svakheten er at den mangler Blåtann..(bluetooth) 6600 derimot er en litt annen type telefon, hovedkonkurenten er siemens sx1... 6600 har "alt" i bunn og grunn... dette er en symbian telefon (60 serie) med symbian 7.0S. (ja den heter 7.0S) her kan du få det meste av nyttige og unyttige ting: gps (navigasjon), fjernkontroll og annet mye rart.... itilleg har den 6mb minne men har Memory Card utgang (mmc utgang) og derfor har du mye mye minne, det er med 32mb MMC kort med telefonen, ulempen er at du må slå av telefonen før du kan ta ut kortet (kortet er under batteriet) de negative sidene er litt kort batteritid og at telefonen er realtivt stor og tung i forhold til e700.... e700 kan du kjøpe for rund 4000 kr igjennom nettet og 4500 kr i butikken, z600 vil ligge på ca. 3300 på nettet og 3800 i butikken 6600 ligger på ca. 5000 på internett og ca. 5500-6400 kr i butikken... når det gjelder menyene så er alle mobilene nå til dags veldig like, det finnes mange forskjeller men det tar vanlighvis kort tid å bli vant med de.... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 selv skal jeg kjøpe e700 og kanksje en 6600 itillegg... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 rettelse 6600 er ikke spesielt høy men den er brei... den er litt kortere en 3310/3330 men er nesten 1.25 ganger så brei.... Lenke til kommentar
viking_s Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 ALDRI KJØP 6600 eller SX1. Leser KUN NEGATIVE post på masse forumer. Felles mening: HVORDAN dette er mulig å lage så dårlig mobil. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 SX1?? Hallo? Den er ikke ute enda jo. Åssen kan du ha lest mye negativt om den da? Og ikke si at 6600 er dårlig fordi noen få har hatt problemer med den. Prøv den først før du uttaler deg! Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 ALDRI KJØP 6600 eller SX1. Leser KUN NEGATIVE post på masse forumer. Felles mening: HVORDAN dette er mulig å lage så dårlig mobil. hva?? Masse feil?? Noemn her som bare lkager omver noen døde pixler, det kan jo skje på alle!! De fleste får bare ikke MMS/Wap opsettet til åfunke, det er ikke Nokias feil!!! Les får du dømmer!! Morten, Som er VELDIG fornøyd med 6600 Lenke til kommentar
viking_s Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Dette er bra, at du er fornøyd! I alle fall, du må beskytte forbruk av ca 5000,- Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 ALDRI KJØP 6600 eller SX1. Leser KUN NEGATIVE post på masse forumer. Felles mening: HVORDAN dette er mulig å lage så dårlig mobil. haha... du leser bare om folk som ikke er fornøyde? les litt mer.. les litt om hva som er skrevet om denne mobilen her på forumet, så finner du mange som er storfornøyd (som meg)... Flott mobil!!! (6600 altså) men, du kan jo versegod fortelle meg hva som er dårlig med den... velkommen til forumet btw... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 at folk har litt trøbbel med å "sette opp" mobilen er ikke akkurat positivt men lite som de kan gjøre med d krever litt sammmarbeid mellom nettleverandøren og mobilprodusentene.... men det har ikke vært mange feil med 6600, bare kanskje d med døde pixler, noe som ikke bør skje... har ikke hørt om det problemet på en stund... Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 ALDRI KJØP 6600 eller SX1. Leser KUN NEGATIVE post på masse forumer. Felles mening: HVORDAN dette er mulig å lage så dårlig mobil. har du pøvd sx 1 og 6600. Lite sansynlig at du har prøvd begge, sx1 er ikke ute enda. Og vis du har prøvd 6600, hva er det som er så dårlig med den da? Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 ALDRI KJØP 6600 eller SX1. Leser KUN NEGATIVE post på masse forumer. Felles mening: HVORDAN dette er mulig å lage så dårlig mobil. skjerp deg din gamle Viking Tydligvis er du negativ ja, Nokia 6600 er nettopp kommet på markedet så det er veeeeelll litt tidlig å uttale seg om feil. : ha en fin dag da Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 ville kjøpt e700, den er liten og rett og slett sexy, den har bra kamera og to gode skjermer og i tilleg har den hele9mb minne...... knall telefon, jeg trenger heller ikke bluetooth, så for meg er denne mobilen nesten perfekt, bare synd jeg ikke har råd til den :grine: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå